Gå til innhold

gode nettsider for sjekking?

Anbefalte innlegg

Gjest leter etter en kjær en
Skrevet

Vet du om noen seriøse nettsider der man kan søke partner?

Fortsetter under...

Skrevet

Du har jo match.com, finnenvenn.no...hjerneteppe... veit det er mange flere. soulseek.com, sukker.no... Det er de jeg kommer på i farta. Match skal være størst.

Har vurdert å bruke dette selv, men et eller annet holder meg tilbake. Kanskje en vrangforestilling om at det er patetisk? Nei, kjør på, det er sikkert mye bedre enn sjekking i fylla på byen :-)

Gjest dagbladet blink
Skrevet

Jeg traff mannen i mitt liv på Blink.

Barn har vi fått og nå skal vi gifte oss.

Skrevet

Du har jo match.com, finnenvenn.no...hjerneteppe... veit det er mange flere. soulseek.com, sukker.no... Det er de jeg kommer på i farta. Match skal være størst.

Har vurdert å bruke dette selv, men et eller annet holder meg tilbake. Kanskje en vrangforestilling om at det er patetisk? Nei, kjør på, det er sikkert mye bedre enn sjekking i fylla på byen :-)

Problemet er at det ikke er noe "tilfeldig" lenger over mötet, da; det er liksom bestemt at nàr dere treffes har dere et prosjekt om à bli sammen, det blir noe planlagt og kunstig over hele greia som fàr meg til à föle meg uvel (jeg har prövd). Ja, jeg synes ogsà det blir patetisk...

Skrevet

Problemet er at det ikke er noe "tilfeldig" lenger over mötet, da; det er liksom bestemt at nàr dere treffes har dere et prosjekt om à bli sammen, det blir noe planlagt og kunstig over hele greia som fàr meg til à föle meg uvel (jeg har prövd). Ja, jeg synes ogsà det blir patetisk...

Ja, det blir litt konstruert.

Men hvis man er skikkelig klar for et forhold, og sliter med å treffe likesinnede i vanlige sammenhenger, er det jo et greit alternativ å ha. De har jo også filtreringer hvor du kan sortere ut røykere, kristne, mødre, FrPere, curlinginteresserte og annet du vet du ikke kan fungere sammen med. Dét har du ikke på byen.

Og det er jo til tider kanske opplagt hva man er ute etter på diskoteker, barer osv også, eller?

Det beste må være å treffe dem i nærbutikken, i skaugen på joggetur eller noe slikt.

Skrevet

www.doktoronline.no ;)

Møtte min kjære her for over fem år sidan. Cluet er å ikkje sjekke aktivt, men bli kjent og la like interesser og gode samtalar bli ei spire til noko meir! :-)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

www.doktoronline.no ;)

Møtte min kjære her for over fem år sidan. Cluet er å ikkje sjekke aktivt, men bli kjent og la like interesser og gode samtalar bli ei spire til noko meir! :-)

Hihi.. :D

Skrevet

Jeg traff min kjære på finnenvenn.no. Kanskje ikke den mest seriøst møteplassen, men definitivt en av de mest besøkte!

Og vi hadde aldri kommet til å treftes hadde det ikke vært for nettstedet. :o)

fuji1365380447
Skrevet

På alle slike nettsider så finnes det en god blanding av seriøse folk på jakt etter en partner, og useriøse (gifte) folk på jakt etter sex...

Det er opp til deg å vurdere hvordan de er.

Jeg fant min kjære på gamle Spray-Date. Tror ikke at de finnes lenger? Tror det heter Match nå.

Men jeg måtte kysse en del frosker før jeg møtte mannen i mitt liv. Men det var en spennende og morsom periode med mange gøye dater med mange rare mennesker. Angrer ikke i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...