Patsi Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Han har evige dager på jobb, er knapt hjemme på søndager - for da er det alltid noe annet han må ordne. Så nå sitter jeg her enda en ensom søndagskveld... *kjeder meg* Trøstende ord mottas med takk! :-) 0 Siter
Gjest som vanlig Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Min mann er hjemme, men han sitter i et annet rom og ser film. 0 Siter
leni76 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Min mann er hjemme, men han sitter i et annet rom og ser film. jeg har ingen mann :-( 0 Siter
Patsi Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Min mann er hjemme, men han sitter i et annet rom og ser film. Hørtes også kjedelig ut... 0 Siter
Gjest god natt, da Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 For mange menn er slikt et bevisst valg i følge familierådgivere, men sier ikke det nødvendigvis er slik i deres tilfelle. Menn trekker seg unna fordi forholdet ikke er så bra. Orker ikke situasjoner som litt blir konflikter av f.eks. Andre ting er mer interessant å beskjeftige seg med. Tar f.eks. heller overtid i stedet for å bruke tid sammen med lite blid kone/samboer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.