Gjest desperat eller patetisk? Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 er "sjekking" via nett bare for de desperate? 0 Siter
Gjest ingen av delene Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Verken desperat eller patetisk mener jeg. En ganske så vanlig måte å treffe en ny partner på nå til dags. 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 I så fall er annen hver nordmann desperat! 0 Siter
leni76 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Verken desperat eller patetisk mener jeg. En ganske så vanlig måte å treffe en ny partner på nå til dags. ikke noe mer desperat enn å fly på by`n og sjekke! 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 ikke noe mer desperat enn å fly på by`n og sjekke! Heller MINDRE desperat ville jeg si... 0 Siter
Gjest hva mener du med det? Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Heller MINDRE desperat ville jeg si... Mindre desperat enn...? 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Mindre desperat enn...? ...enn å fly på byen og sjekke! DET kan jo både virke desperat og patetisk, når en betrakter enkelte individer. Bedre da å bli litt kjent via nettet, i edru tilstand, før en hopper i halmen. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hvis du med desperat mener at det går klart fram at man er ute etter å få seg no, så er svaret ja. 0 Siter
Gjest balloooon Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 ...enn å fly på byen og sjekke! DET kan jo både virke desperat og patetisk, når en betrakter enkelte individer. Bedre da å bli litt kjent via nettet, i edru tilstand, før en hopper i halmen. Er jeg helt alene her i verden, som sjekket/ble sjekket opp i edru tilstand utenom internett? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.