Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært medlem der før. Men når jeg nå går inn på flylady.net så ser det ut som det bare er på engelsk. Er det noen som har en link til hvor man melder seg på den norske siden?

Skrevet

Har vært medlem hos flylady lenge, men aldri oppdaga at det finnes en norsk versjon. Er du helt sikker?

Skrevet

Jeg har aldri hørt om en norsk Flylady-side.

Gjest frustrertefruer
Skrevet

Det er en frustrertefruer.net - side. Er dette et norsk diskusjonsforum for de som leser flylady-sidene?

Eller er det en norsk versjon av flylady?

Forstod ikke helt sidene..

Skrevet

Har vært medlem hos flylady lenge, men aldri oppdaga at det finnes en norsk versjon. Er du helt sikker?

Jeg fikk ihvertfall all informasjonen på norsk sist gang. Det er det jeg er ute etter.

Skrevet

Det er en frustrertefruer.net - side. Er dette et norsk diskusjonsforum for de som leser flylady-sidene?

Eller er det en norsk versjon av flylady?

Forstod ikke helt sidene..

Yes, inne på din side som vel er en diskusjonsside fant jeg ihvertfall linken:

http://groups.yahoo.com/group/FLYingInNorway/

1000 takk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...