Gå til innhold

Torpedo på Tv2

Anbefalte innlegg

Gjest ka du tru?
Skrevet

Er det bare meg som kastet seg over fjernkontrollen og lette febrilsk etter teksting av den nye serien "Torpedo" som gikk nå i kveld?

Ikke nok med at det er mye lyd og effekter som forstyrrer hva som blir sagt, men hovedpersonen er bergenser og det gjør ikke saken noe bedre ;) Tv2 har tatt seg tid til å tekste hun svenske barnehagetanten(som jeg godt skjønte hva sa). Ironisk...!

Skrevet

Tror jeg fikk med meg det meste som ble sagt.. Men syns det var utrolig morsomt å se hvor liten Sebastian (Aksel Henie) så ut bak rattet.

Skrevet

Er Jørgen Langhelle Bergenser? Trodde vi skulle lenger sør.

Jeg synes han er kjekk.

Skrevet

Samme her - det var irriterende vanskelig å få med seg hva som ble sagt til tider.

Gjest Trøndera
Skrevet

Jørgen Langhelle er fra Sandnes. Synes det gikk greit å forstå hva de sa jeg...

Gjest Trøndera
Skrevet

Jeg synes han er kjekk.

Han er kjekk ja :-)!

fuji1365380447
Skrevet

Aææææ!

Hovedpersonen er ikke bergenser, men rogalending...

Og jeg personlig, syntes at det er mye vanskeligere å få med seg Oslo-slangen til Aksel Henie...

Skrevet

Tror jeg fikk med meg det meste som ble sagt.. Men syns det var utrolig morsomt å se hvor liten Sebastian (Aksel Henie) så ut bak rattet.

hehe.. ja, det la jeg merke til og.. !! Utrolig bra serie da!

Skrevet

Ååååå, den glemte jeg. Hadde tenkt å se den. Går den i reprise?

Ei jeg har gått i klasse med for leeeeeenge siden, skulle visst ha en rolle der.

Skrevet

Jeg synes han er kjekk.

Han er en skikkelig godbit! *Slafse*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...