Gjest ka du tru? Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Er det bare meg som kastet seg over fjernkontrollen og lette febrilsk etter teksting av den nye serien "Torpedo" som gikk nå i kveld? Ikke nok med at det er mye lyd og effekter som forstyrrer hva som blir sagt, men hovedpersonen er bergenser og det gjør ikke saken noe bedre Tv2 har tatt seg tid til å tekste hun svenske barnehagetanten(som jeg godt skjønte hva sa). Ironisk...! 0 Siter
soleil Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Tror jeg fikk med meg det meste som ble sagt.. Men syns det var utrolig morsomt å se hvor liten Sebastian (Aksel Henie) så ut bak rattet. 0 Siter
Babette Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Er Jørgen Langhelle Bergenser? Trodde vi skulle lenger sør. Jeg synes han er kjekk. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Samme her - det var irriterende vanskelig å få med seg hva som ble sagt til tider. 0 Siter
Gjest Trøndera Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jørgen Langhelle er fra Sandnes. Synes det gikk greit å forstå hva de sa jeg... 0 Siter
Gjest Trøndera Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Er Jørgen Langhelle Bergenser? Trodde vi skulle lenger sør. Jeg synes han er kjekk. Han er kjekk ja :-)! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Aææææ! Hovedpersonen er ikke bergenser, men rogalending... Og jeg personlig, syntes at det er mye vanskeligere å få med seg Oslo-slangen til Aksel Henie... 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Tror jeg fikk med meg det meste som ble sagt.. Men syns det var utrolig morsomt å se hvor liten Sebastian (Aksel Henie) så ut bak rattet. hehe.. ja, det la jeg merke til og.. !! Utrolig bra serie da! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ååååå, den glemte jeg. Hadde tenkt å se den. Går den i reprise? Ei jeg har gått i klasse med for leeeeeenge siden, skulle visst ha en rolle der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Er Jørgen Langhelle Bergenser? Trodde vi skulle lenger sør. Jeg synes han er kjekk. Han er en skikkelig godbit! *Slafse* 0 Siter
Gimmick Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Han er en skikkelig godbit! *Slafse* : DDD 0 Siter
Gjest blame Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 http://www.side2.no/tvguide/article887921.ece 0 Siter
Gjest ka du tru? Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 http://www.side2.no/tvguide/article887921.ece Ha, flere enn meg som ikke skjønner dialekt Det skal legges til at jeg forvekslet en bergenser med en svenske en gang, ikke første gangen jeg har bommet på språk. Go tekst-tv! Go tekst-tv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.