Gå til innhold

skjønner ingenting nå

Anbefalte innlegg

Gjest gutter er rare dyr
Skrevet

Jeg har en del kontakt med en gutt som jeg også har sex med. Vi bor i to ulike byer men i helgen var jeg en tur i byen hans. Vi hadde gledet oss begge to til å treffes. Da jeg kom på fredag spurte han om jeg ville treffe han på kvelden, men da skulle jeg noe annet. Så fikk jeg melding fredag natt om jeg ville ha besøk. Meldingen så jeg ikke før på lørdag, hvor jeg svarte at jeg hadde sovnet. Han spurte så om jeg ville treffe han lørdag kveld, men da skulle jeg i selskap. Dog sa jeg at jeg gjerne kunne stikke tidlig fra selskapet for å være sammen med han. Hele lørdags kveld sendte vi masse flirte meldinger og avtalte å møtes (for å ha sex bl.a). Han skrev at han gledet seg til å se meg, osv. Plutselig stoppet det å tikke inn meldinger fra han, og jeg fikk forklaringen idag tidlig - batteriet hadde gått og han var ikke hjemme så kunne ikke lade den der og da, så spurte han hva jeg drev med idag. Jeg skrev at jeg ikke gjorde noe idag, deretter spurte jeg han om det samme. Så får jeg ikke noe svar. Ikveld ser jeg at han er på msn så jeg skrev hei til han, heller ikke der får jeg svar. Så skrev jeg en melding til han istad ang noe helt annet, og jeg har fortsatt ikke fått svar.

Hva har skjedd???? Jeg hadde håpet å treffe han ikveld siden jeg drar tilbake imorgen. Han har virket sååå klar til å møtes kjempe lenge, og senest igår, kan han bare plutselig ha ombestemt seg?

Skrevet

Kanskje han gikk lei fordi du aldri kunne treffe han fordi du skulle så mye annet?

Jeg vet ikke,bare en tanke..

Gjest gutter er rare dyr
Skrevet

Kanskje han gikk lei fordi du aldri kunne treffe han fordi du skulle så mye annet?

Jeg vet ikke,bare en tanke..

Jeg tviler sterkt på det for jeg var svært klar for å treffe han igår kveld da vi drev å sendte meldinger, noe jeg også ga uttrykk for..

Skrevet

Jeg tviler sterkt på det for jeg var svært klar for å treffe han igår kveld da vi drev å sendte meldinger, noe jeg også ga uttrykk for..

Gutter er ekstremt rare så man vet aldri..

Skrevet

Han tror nok ikke du er interessert siden du hadde så mye annet å gjøre som var mer viktig enn ham.

Skrevet

Jeg er enig med Musli. Og tabben var at du ikke straks sa ja til å treffe ham ved første anledning. Det har jo vært mye om og men med deg hele helga, ikke rart han ikke hopper i taket når du endelig har anledning. Du har nok ikke virket særlig interessert.

Gjest gutter er rare dyr
Skrevet

Jeg er enig med Musli. Og tabben var at du ikke straks sa ja til å treffe ham ved første anledning. Det har jo vært mye om og men med deg hele helga, ikke rart han ikke hopper i taket når du endelig har anledning. Du har nok ikke virket særlig interessert.

Jeg kan love deg at jeg har virket interessert. Jeg sa jo til og med at jeg kunne dra fra selskapet tidlig for å være sammen med han. Og ut ifra meldingene han skrev til meg igår virket han slettes ikke sur, jeg fikk flere blunkeansikt og komplimenter.

Hadde jeg vært litt lur tidligere idag så burde jeg ha spurt han direkte om han ville finne på noe ikveld istedet for å bare spørre tilbake "du da" når han spurte hva jeg skulle. Greit å å være etterpå klok.. *sukk*

Gjest gutter er rare dyr
Skrevet

Han tror nok ikke du er interessert siden du hadde så mye annet å gjøre som var mer viktig enn ham.

grunnen til at jeg i det hele tatt er i byen var pga selskapet igår så det kunne jeg liksom ikke droppe. Jeg er helt klart interessert jo, og jeg er ganske sikker på at han vet det.

Skrevet

grunnen til at jeg i det hele tatt er i byen var pga selskapet igår så det kunne jeg liksom ikke droppe. Jeg er helt klart interessert jo, og jeg er ganske sikker på at han vet det.

Nei, det tror jeg ikke han skjønner, men som du sier - gutter er rare dyr - og de skjønner lite utenomsnakk.

Skrevet

Gutter er ekstremt rare så man vet aldri..

Gutter er enkle å forstå, DAMER er rare dyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...