Gjest fra Stovner Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid først ferdig med prøvene. For at han ikke skal forstyrre resten av klassen, sier frøken en dag til ham: -Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål: Det sitter fem fugler på en gren. u har med deg en hagle og skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen? -Ingen, svarer Johnny. -Hva mener du... ingen? spør frøken. Vel, den ene stuper i bakken, og de andre flyr skremt avsted. Frøken nikker motstrebende: - Svaret skulle egentlig vært fire, men jeg liker måten du tenker på. Litt senere rekker Johnny hånden i været. -Ja, Johnny? -Frøken, kan jeg få spørre deg om noe? -For all del. -Okay, tre damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den tredje suger på den. Hvem av dem er gift? Frøken rødmer: -Ehh.... Jeg vet ikke helt, kan det være hun som suger på den? -Nei, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.