Gå til innhold

Hm...skal/skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er Italia-turen i sommer bestilt. Skal dra med 3 kompiser, og vi blir borte 3 uker. Reise rundt i landet med tog og buss.

To av de andre er veldig erfarne når det kommer til sex, mens jeg ennå ikke har debutert. Det legges opp til en liten konkurranse om å nedlegge flest damer, men jeg vet ikke helt om jeg skal være med. Sikkert digg, men...

Det er bare noe som holder meg tilbake, som sier at debuten bør være noe spesielt, ikke bare en ukjent dame man feier over i fylla.

Hva synes dere, kommer jeg til å angre hvis jeg legger ut på tur som jomfru og returnerer med 10 damer på CVen, eller vil det bare være positivt?

Skrevet

Jeg synes du skal pule når du måtte føle for det (og få deg noe). Å forplikte seg et halvår på forhånd høres ut som en lite vettug strategi.

Er du reell?

Skrevet

jeg hadde ligget med de jeg hadde følt det hadde vært riktig med. ikke ellers.

Skrevet

Jeg synes du skal pule når du måtte føle for det (og få deg noe). Å forplikte seg et halvår på forhånd høres ut som en lite vettug strategi.

Er du reell?

Reell som bare det.

Nei, er ikke snakk om å forplikte seg. Men greit å tenke igjennom slike ting på forhånd, så man veit hva man går til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

I alle tilfelle: Husk å ta med deg kondomer!

Skrevet

Reell som bare det.

Nei, er ikke snakk om å forplikte seg. Men greit å tenke igjennom slike ting på forhånd, så man veit hva man går til.

Snille deg, du behøver ikke planlegge et halvår på forhånd om du skal pule. Det kan du bestemme der og da. Om kompisene dine har andre behov, så dem om det. Husk kondom, og ut fra hvor råsexy dere høres ut: gå ut fra at damene forsøker å rundstjele dere.

Skrevet

begynn med 1 i såfall så får du jo se hvor samvittighet, macho samt din egen vilje fører deg hen?? er du en mann så vet du hvor du både starter og stopper :)

god tur!:)

Skrevet

I alle tilfelle: Husk å ta med deg kondomer!

Ja, det er greit å huske på.

Skrevet

Snille deg, du behøver ikke planlegge et halvår på forhånd om du skal pule. Det kan du bestemme der og da. Om kompisene dine har andre behov, så dem om det. Husk kondom, og ut fra hvor råsexy dere høres ut: gå ut fra at damene forsøker å rundstjele dere.

Ja, faen, de lokker oss sikkert bare med inn i et smug, og der lurer mafiaen som tar alt fra oss. Lett å gå i fella :-l

Skrevet

Jeg synes det er på høytid at du får deg noe jeg.. kjør på!

Skrevet

Jeg vil si at du er en dust om du går med på noe sånt. Men det er meg da, gammel og sær som jeg har blitt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det er greit å huske på.

Det er lurt å ha med seg kondomer fra Norge, for kondomene i utlandet er ikke alltid til å stole på.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er lurt å ha med seg kondomer fra Norge, for kondomene i utlandet er ikke alltid til å stole på.

Er det ikke EU-standard i Europa, da? ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det ikke EU-standard i Europa, da? ;o)

Jeg vet ikke jeg, altså. Har bare "alltid" hørt at man bør ta med seg kondomer fra Norge hvis man planlegger å ha sex i utlandet.

Skrevet

Jeg vil si at du er en dust om du går med på noe sånt. Men det er meg da, gammel og sær som jeg har blitt.

Dust, hvis damene vil?

Skrevet

Dust, hvis damene vil?

Hadde jeg fått vite at min kjære hadde vært med på noe sånt så hadde respekten min for ham sunket _mange_ hakk gitt.

Men som jeg sa - jeg begynner nok å bli gammel og snerpete.

En ting er å ha noen ons, det hadde ikke gjort meg noe, men å ha et opplegg der man går inn for å knulle så mange damer som mulig i løpet av et bestemt tidsrom - det er ikke en innstilling jeg søker hos en mann i alle fall.

Skrevet

Hadde jeg fått vite at min kjære hadde vært med på noe sånt så hadde respekten min for ham sunket _mange_ hakk gitt.

Men som jeg sa - jeg begynner nok å bli gammel og snerpete.

En ting er å ha noen ons, det hadde ikke gjort meg noe, men å ha et opplegg der man går inn for å knulle så mange damer som mulig i løpet av et bestemt tidsrom - det er ikke en innstilling jeg søker hos en mann i alle fall.

"Hadde jeg fått vite at min kjære hadde vært med på noe sånt så hadde respekten min for ham sunket _mange_ hakk gitt."

Det samme tenker jeg, derfor blir det litt dobbeltmoral å være med på det sjøl. Men det virker som folk flest ikke bryr seg om slikt i dag.

Hadde respekten sunket hvis han bare hadde tatt et par stykker og det ikke var konkurranse?

Skrevet

"Hadde jeg fått vite at min kjære hadde vært med på noe sånt så hadde respekten min for ham sunket _mange_ hakk gitt."

Det samme tenker jeg, derfor blir det litt dobbeltmoral å være med på det sjøl. Men det virker som folk flest ikke bryr seg om slikt i dag.

Hadde respekten sunket hvis han bare hadde tatt et par stykker og det ikke var konkurranse?

Nå har han jo hatt noen sengepartnere før meg da, jeg er ikke så opptatt av at jeg skal være den første for ham akkurat. :o) Men jeg hadde ikke satt pris på det om han hadde hatt mange titalls andre før meg nei.

Skrevet

Nå har han jo hatt noen sengepartnere før meg da, jeg er ikke så opptatt av at jeg skal være den første for ham akkurat. :o) Men jeg hadde ikke satt pris på det om han hadde hatt mange titalls andre før meg nei.

Mange later til å tro at man vil angre på gamlehjemmet hvis man ikke benyttet seg av sjansen til å ta masse damer da man var ung.

Skrevet

Mange later til å tro at man vil angre på gamlehjemmet hvis man ikke benyttet seg av sjansen til å ta masse damer da man var ung.

Jeg kjenner en som angrer på at han har hatt mange...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...