Sofline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg vil si at du er en dust om du går med på noe sånt. Men det er meg da, gammel og sær som jeg har blitt. Enig i det du skriver i innleggene dine her. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 1. Jeg ville ikke følt noe press og absolutt ikke vært med på noen konkurranse. 2. Det kan jo hende du har debutert innen den tid... 3. Husk kondomer! 4. Det er ikke sikkert at de italienske jentene vil ha deg... 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 1. Jeg ville ikke følt noe press og absolutt ikke vært med på noen konkurranse. 2. Det kan jo hende du har debutert innen den tid... 3. Husk kondomer! 4. Det er ikke sikkert at de italienske jentene vil ha deg... 1. Jeg ville ikke følt noe press og absolutt ikke vært med på noen konkurranse. - Nei, jeg har allerede meldt meg av. Synes det blir for latterlig. 2. Det kan jo hende du har debutert innen den tid... - Hvem vet. Sannsynligvis ikke da. Og får jeg dame i Norge innen den tid, blir det jo uansett uaktuelt med italienere. 3. Husk kondomer! - Japp! 4. Det er ikke sikkert at de italienske jentene vil ha deg... - Nei, jeg har generelt et dårlig forhold til italienere. De er sikkert ikke mindre pripne enn norske (som tilsynelatende ikke vil ha meg). 0 Siter
Sofline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 1. Jeg ville ikke følt noe press og absolutt ikke vært med på noen konkurranse. - Nei, jeg har allerede meldt meg av. Synes det blir for latterlig. 2. Det kan jo hende du har debutert innen den tid... - Hvem vet. Sannsynligvis ikke da. Og får jeg dame i Norge innen den tid, blir det jo uansett uaktuelt med italienere. 3. Husk kondomer! - Japp! 4. Det er ikke sikkert at de italienske jentene vil ha deg... - Nei, jeg har generelt et dårlig forhold til italienere. De er sikkert ikke mindre pripne enn norske (som tilsynelatende ikke vil ha meg). Og det er jo ikke sikkert de vil ha kameratene dine heller... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.