Gå til innhold

Hærlig!

Gjest Hærlig! Endelig mandag!

Anbefalte innlegg

Gjest Hærlig! Endelig mandag!
Skrevet

Hærlig! Endelig mandag!

Ha ei helmax uke folkens! Med masse utfordringer og spennende opplevelser!

Denne uka skal leves...hvert et sekund!

Gjest Hærlig!
Skrevet

snakk for deg selv....zzzzz

Opp og sprett og tjo og hei!

Skrevet

Nettopp vært på kurs med Karin Fevaag Larsen, eller? SIden du siterer grunnsetningene hennes så friskt.

Få med at vi skal tenke positive tanker også, da. Så skal du se det blir ei deilig uke!

Gjest Hærlig!
Skrevet

Nettopp vært på kurs med Karin Fevaag Larsen, eller? SIden du siterer grunnsetningene hennes så friskt.

Få med at vi skal tenke positive tanker også, da. Så skal du se det blir ei deilig uke!

Jepp!

Kurset hennes er bare topp!

Prøver mange ganger å motivere meg selv med holdningene hennes =)

Skrevet

Jepp!

Kurset hennes er bare topp!

Prøver mange ganger å motivere meg selv med holdningene hennes =)

Får snart ny runde med henne, ser det ut til :)

I tillegg til de positive tankene, så har jeg stor sans for at hun innførte begrepet "frustrasjonsarena" for meg. Gjett om det er anvendelig! Om jeg nå ikke akkurat står i Byåsen og roper på elgen.

Gjest Hærlig!
Skrevet

I tillegg til de positive tankene, så har jeg stor sans for at hun innførte begrepet "frustrasjonsarena" for meg. Gjett om det er anvendelig! Om jeg nå ikke akkurat står i Byåsen og roper på elgen.

Er du fra Trondheim du også?

Skrevet

Er du fra Trondheim du også?

Bikku kan ikke være fra Trondheim, ingen fra Trondheim ville finne på å si _i_ Byåsen, vi bor på _på_ Byåsen.

Skrevet

_PÅ_ Byåsen, ikke _i_ Byåsen...

Skrevet

Bikku kan ikke være fra Trondheim, ingen fra Trondheim ville finne på å si _i_ Byåsen, vi bor på _på_ Byåsen.

Helt rett, Lillemus. Ikke fra Trondheim. Omtrent så langt unna som det går i dette landet. Og Fevaag Larsen hørte jeg i Stavanger.

Og jeg ser jo språklig at _i_ Byåsen er er feil nå, da. Men i mitt hode står dama inne _i_ skogen og roper ut sin frustrasjon, jfr frustrasjonsarena. Så derfor ble det feil preposisjon. Beklager herved! Særlig til Lillemus - i frykt for at jeg fikk deg til å sette morrakaffen i halsen ;)

Skrevet

Helt rett, Lillemus. Ikke fra Trondheim. Omtrent så langt unna som det går i dette landet. Og Fevaag Larsen hørte jeg i Stavanger.

Og jeg ser jo språklig at _i_ Byåsen er er feil nå, da. Men i mitt hode står dama inne _i_ skogen og roper ut sin frustrasjon, jfr frustrasjonsarena. Så derfor ble det feil preposisjon. Beklager herved! Særlig til Lillemus - i frykt for at jeg fikk deg til å sette morrakaffen i halsen ;)

Ingen fare, jeg drikker ikke kaffe. ;o)

Skrevet

Vi skriver og sier i Holmenkollåsen her ...Han bodde i Holmenkollåsen lenge, så flyttet han og nå har han leilighet i et hus i Nordstrandsåsen.

Så slikt er altså forskjellig. På Holmenkollåsen høres ut som om det er midt oppå. På Nordstrandsåsen var det før i tida radiomaster. Men man bor i åsen.

Har onkel av mannen min på Byåsen (midt på!) og jeg vet at det sies sånn der.

:)

Skrevet

Ingen fare, jeg drikker ikke kaffe. ;o)

Godt å høre.

Det verste er at jeg har bodd noen år i byen og burde definitivt ha visst bedre.

Skrevet

Har du sett filmen "kunsten å tenke negativt" eller. Nå minte du meg om den idiotiske kurslederen der. Hihi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...