Gå til innhold

Frustrert - på kollisjonskurs med sjefen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nevnte her like etter nyttår at jeg skal ha ansvaret for et prosjekt på jobben som jeg ikke har lyst til å ha ansvaret for. Prøvde å slippe unna, men jeg er "stuck" med det... Har snakket med sjefen, og han vet om at jeg ikke ønsker det, men ingen andre har kapasitet til ta det.

Føler at jeg er inne i en negativ fase på jobb, der sjefen og jeg ikke er på bølgelengde. Har jobbet en del med meg selv for å bli tøffere i diskusjoner (i samråd med sjefen), og ikke bare være blid og snill og ettergivende. Så nå sier jeg raskt i fra dersom jeg er uenig eller jeg føler meg urettferdig tilsnakket.

Og det er nå blitt til at sjefen og jeg stadig er på kollisjonskurs, og jeg er lettet hver gang han ikke er til stede, og jeg sitter og anspenner meg de dagene han er her.

Sjefen er veldig kategorisk, og slenger ut krasse påstander, for noen minutter etter å moderere dem. Dette irriterer meg!

Vi snakket på telefon nå i stad, og jeg kom med et forslag i forhold til et møte jeg skal ha seinere. Han sa kategorisk at det ikke var relevant for saken, det jeg foreslo - og så etter noen minutter, sa han akkurat det som jeg hadde foreslått, at jeg burde ta det med.

Jeg får helt klump i halsen når jeg møter den type diskusjon og motstand...

Blir til at jeg gruer meg for å holde på med dette, særlig når jeg vet at han skal være på kontoret.

Kan forsåvidt snakke med sjefen min om dette, og han vet godt at han kan være brå og kategorisk, og jobber nok med det...Men det hjelper lite :-(

Noen råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...