Gjest Mom33 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Anne Holt, Kim Småge. Også er det ei svensk dame, hva var det hun het igjen...filler'n... Skal prøve å skrive nytt svar hvis jeg husker det. Liza Marklund? Hun er i alle fall himla bra! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Helene Tursten? Nei, det var noe som lignet på Karin Fossum, tror jeg... 0 Siter
fresja Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Leser en del krim, men de utenlandske navnene du nevner er likevel ukjente for meg. Utenom de som andre nevner liker jeg Kolbjørn Hauge, Han har humor! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Liza Marklund? Hun er i alle fall himla bra! Nei, det er ikke henne. 0 Siter
jupiter Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Den britiske forfatterduoen Nicci French (bestående av Sean French og Nicci Gerrard). Har lest det meste, og alt er åndeløst spennende. Anbefales på det varmeste! 0 Siter
Gjest Anbefales på det sterkeste Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 En bok har foreløpig kommet på norsk. Den "Menn som hater kvinner". Neste bok er enda bedre og kommer straks på norsk. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Minette Walters er bare fantastisk! Har lest seks bøker av henne, og aldri blitt skuffet! Enig - har ikke blitt skuffet jeg heller!:-) Hun har utrolig spennende historier. Jeg merker at jeg forholder meg annerledes til disse enn til f eks Agatha Christie: Hos henne er det viktig å prøve å oppdage alle hintene underveis og klare å gjette morderen før boka avslører ham/henne. Men med Walters merker jeg at spenningen er vel så mye om hvorfor "alt annet" er slik som det er osv. Hvsi jeg husker titlene på dem jeg har lest er det: Fox, Plagede sinn, Kjerringbissel, døden i ishuset, acid row Pluss at jeg tror jeg har lest Olive rok en øks + en til som jeg ikke husker navnet på. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg skal gi deg ret i at bøkene til Unni Lindell ofte blir for psykotiske, men spennende er de. Hilsen Jeg har bare lest en bok av Unni Lindell, som fikk de varmeste anbefalinger fra et par damer jeg kjenner, og jeg synes boka var en gedigen skuffelse!! Den het "Rødhette" el no lignende, handlet om tre søstre fra Nord-Norge. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei, det var noe som lignet på Karin Fossum, tror jeg... Kerstin Ekman? Har bare lest Hendelser ved vann av henne, men den var veldig bra. 0 Siter
Atene Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Robert Wilson. "Et lite drap i Lisboa" er best. Ellers henger jeg meg på anbefalingen av Minette Walters. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Robert Wilson. "Et lite drap i Lisboa" er best. Ellers henger jeg meg på anbefalingen av Minette Walters. Den var god! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Enig - har ikke blitt skuffet jeg heller!:-) Hun har utrolig spennende historier. Jeg merker at jeg forholder meg annerledes til disse enn til f eks Agatha Christie: Hos henne er det viktig å prøve å oppdage alle hintene underveis og klare å gjette morderen før boka avslører ham/henne. Men med Walters merker jeg at spenningen er vel så mye om hvorfor "alt annet" er slik som det er osv. Hvsi jeg husker titlene på dem jeg har lest er det: Fox, Plagede sinn, Kjerringbissel, døden i ishuset, acid row Pluss at jeg tror jeg har lest Olive rok en øks + en til som jeg ikke husker navnet på. Enig, når det gjelder sammenligningen med A. Christie, har lest alle hennes bøker også. Selv leser jeg bare disse bøkene på engelsk, gir meg litt mer utfordring.... Har lest: Fox evil, Acid road, Tke echo, The dark room, the ice house og sist The devil`feather. Hun har skrevet fem andre, som jeg gleder meg til å få kloa i.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kerstin Ekman? Har bare lest Hendelser ved vann av henne, men den var veldig bra. Hmmm, tror ikke det var det heller. Lurer på om hun et Karin også noe på A....? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.