Gå til innhold

Underlivssjekk.

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan be fastlegen din om henvisning til gynekolog, det blir billigere enn en privatpraktiserende. Og da kan du jo gå til en kvinnelig en, hvis det gjør saken bedre for deg.

Hvis du bor i Oslo, så har jeg tips til en praksis hvor de er veldig flinke. Der har de iallfall én kvinnelig gynekolog.

Kan du røpe tipset ditt for flere? Kunne trenge en selv...

Skrevet

Kan du røpe tipset ditt for flere? Kunne trenge en selv...

Ja, klart :)

Smestadgynekologene, tlf 23253660

Ligger rett ved t-banestoppet på Smestad.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, klart :)

Smestadgynekologene, tlf 23253660

Ligger rett ved t-banestoppet på Smestad.

Takk!

Mener jeg har hørt positivt om senteret tidligere.

Skrevet

Takk!

Jeg har også vært der, før jeg fikk ordnet ny fastlege. Veldig fine, rene lokaler og hyggelige, flinke folk.

Skrevet

Foretrekker mannlig gynekolog, jeg. Det blir mer "upersonlig" av det. En kvinnelig lege jeg hadde skulle alltid komme med betraktninger om livet nedentil og oss kvinner i mellom. Det slipper man i hvert fall med menn.

Skrevet

Jeg gjør det hos fastlegen min, han er mann. Har tatt GU med en kvinnelig lege en gang, og det gjorde VONDT, og det værste av alt var at hun sa det skulle gjøre vondt....

Skrevet

Takk!

Jeg er hvertfall veldig fornøyd, så jeg anbefaler :)

Skrevet

Foretrekker å gjøre det hos en mann. Har hatt en kvinnelig lege sånn utenom fødselrelaterte kontroller, og hun var så brutal at det var helt sykt.

Gjest liker det ikke
Skrevet

Jeg har vurdert det samme. Men tenker at visst det skulle være noe galt så blir det vel fastlegen som må følge det opp. Ellers kan det vel bli veldig dyrt.

Er det noe galt så er det vel sykehuset som følger opp ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har en fantastisk kvinnelig gynekolog! Hun er bare helt herlig...

Kjente ikke undersøkelsen en plass. Lun humor, medmenneskelighet og flott personlighet. Kunne ikke vært mer fornøyd. Følte jeg kunne prate om alt, og hun tok det jeg sa seriøst.

Har vært til undersøkelse hos fastlegen også, og det var greit, men følte meg tusen ganger bedre hos den kvinnelige...

Skrevet

Foretrekker å gjøre det hos en mann. Har hatt en kvinnelig lege sånn utenom fødselrelaterte kontroller, og hun var så brutal at det var helt sykt.

Det har jeg opplevd også! Har vanligvis mannlig lege, og det fungerer fint. (Men ingen koser seg jo der på benken da..) Men en gang hadde jeg en kvinnelig lege, og hun var så hardhendt, og mente det skulle gjøre litt vondt osv. Fysj, gikk ikke dit flere ganger!

Skrevet

Jeg sjekker hvert 3.år. Går da til en privet klinikk, hos en kvinnelig lege.

Skrevet

Jeg går hvert 3. år eller når jeg får påminnelse. Bruker alltid fastlegen, som for tiden er en tiltrekkende mann jeg kjenner i andre sammenhenger.

Han er så profesjonell at jeg ikke tenker over at det er intimt.

Skrevet

Jeg får vel et slik påminnelses brev om underlivssjekk hvert 3.år. Og da tar jeg sjekken så fort som mulig etter det.

Jeg har nesten alltid hatt mannlig lege. Liker i grunn best mannlig lege på det punktet jeg da. Har en veldig ok lege.

Det var en periode jeg hadde kvinnelig lege, og da var det ikke like greit. VAr mye mer hardhent enn de mannlige legene jeg har vært hos.

Hadde også en kvinnelig lege til GU en gang og det var ikke behagelig!

Kanskje menn vet bedre hvordan de skal "behandle" området ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...