Gjest nksss Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Noen som vet om en SUPER billig overnattingsplass i Drammen? Skal ta et nettstudie som innebærer samlinger i Drammen 5 dager i mnd, så jeg må da dra dit og overnatte. Blir litt dyrt med 500 kroners overnatting på hotell da.... 0 Siter
Gjest nksss Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hvor reiser du fra da? Ålesund, planlegger å ta tog i tilfelle som da er billigst (minipris) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Tror ikke du får hotell til under 500 kr., så da er vel dette eneste alternativet? http://www.drammencampingplass.no/Cabins_No.htm 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei vet ikke hvordan prisene er, men kan du ikke prøve å ringe Høvik Overnatting på tlf.: 32 89 43 22. tror de driver B&B. Ellers er det nok bare vanlige hotller her... 0 Siter
Gjest nksss Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei vet ikke hvordan prisene er, men kan du ikke prøve å ringe Høvik Overnatting på tlf.: 32 89 43 22. tror de driver B&B. Ellers er det nok bare vanlige hotller her... Takk så mye for hjelp! Skal kontakte de og spør 0 Siter
Gjest nksss Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Tror ikke du får hotell til under 500 kr., så da er vel dette eneste alternativet? http://www.drammencampingplass.no/Cabins_No.htm Hmmm, ja hytter var kanskje et alternativ:) men jeg trenger ikke 4 sengs-hytte da 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Takk så mye for hjelp! Skal kontakte de og spør Der er det koselig,om enn litt gammelt.... men du må ha egen mat. Kjøleskap og alt tilgjengelig 0 Siter
Gjest nksss Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Der er det koselig,om enn litt gammelt.... men du må ha egen mat. Kjøleskap og alt tilgjengelig Jeg vurderer å spørre om jeg får gratis losj der hvis jeg hjelper til med deres daglige drift - vask, oppvask+++ what ever! Tror du de blir med på den?? 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg vurderer å spørre om jeg får gratis losj der hvis jeg hjelper til med deres daglige drift - vask, oppvask+++ what ever! Tror du de blir med på den?? Du kan jo alltids spørre, men jeg tviler... Hun liker å stelle det sjøl har jeg inntrykk av... 0 Siter
Gjest nksss Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Du kan jo alltids spørre, men jeg tviler... Hun liker å stelle det sjøl har jeg inntrykk av... Yepp....gikk visst ikke helt hjem den ideen der nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.