Gå til innhold

Har jeg en avtale ikveld eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender melding: skal vi finne på noe ikveld? "leke" litt kanskje?

Han svarer: Hei, ja kanskje det, jeg er ferdig på trening kl 8?

Jeg skriver: passer fint, har du lyst da?

Han svarer "Selvfølgelig har jeg lyst, gleder meg;)"

Jeg skriver "flott, hvis du kommer til meg etter trening passer d?"

Null respons. Har vi nå en avtale?

Skrevet

Det siste jeg skrev var: "flott, jeg skal hente noen kl 12 så hvis du kommer til meg etter trening passer d.?"

Skrevet

Hadde tatt det som en avtale, ja. Men mest sannsynlig svarer han vel igjen før kl. 20.

Skrevet

Hadde tatt det som en avtale, ja. Men mest sannsynlig svarer han vel igjen før kl. 20.

Det er noen timer siden vi sendte meldinger så jeg tviler egentlig på at jeg får noe mer svar før kl8. Pokker nå ble jeg skikkelig usikker. Vurderer sende en melding til men da føler jeg at jeg kanskje maser litt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vil absolutt tro dere har en avtale! Ikke sikkert han hadde anledning til å svare eller sett din siste melding!

Så gjør deg klar, jente!

Kos dere masse...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Han svarer "Selvfølgelig har jeg lyst, gleder meg;)"*

Så: Selvfølgelig har dere en avtale!

Han kommer etter trening kl 20.

Skrevet

Det siste jeg skrev var: "flott, jeg skal hente noen kl 12 så hvis du kommer til meg etter trening passer d.?"

Hvis han ikke la merke til spørsmålstegnet, så var det ikke noe å svare på egentlig.

Dere har en avtale :-)

Skrevet

Hvis han ikke la merke til spørsmålstegnet, så var det ikke noe å svare på egentlig.

Dere har en avtale :-)

Ja det var derfor jeg tok med rettelsen, for hvis han ikke så spm tegnet så er det kanskje ikke så rart at han ikke svarte.

Skrevet

Vil absolutt tro dere har en avtale! Ikke sikkert han hadde anledning til å svare eller sett din siste melding!

Så gjør deg klar, jente!

Kos dere masse...

huff denne gutten klarer å gjøre meg så usikker hehe..

Men jeg håper vi har en avtale :0)

Skrevet

*Han svarer "Selvfølgelig har jeg lyst, gleder meg;)"*

Så: Selvfølgelig har dere en avtale!

Han kommer etter trening kl 20.

Ok så du ville tolket det sånn? Hmm ja kanskje jeg har en avtale ikveld da ;)

Gjest tobbusokks
Skrevet

Herregud, ja hvor mange mld må du sende frem og tilbake da? Han sa han var ferdig 8 jo.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ok så du ville tolket det sånn? Hmm ja kanskje jeg har en avtale ikveld da ;)

Han her har nok satt følelsene dine kraftig i sving, siden du kan være usikker på så klare meldinger :-)

Du har en avtale i kveld, så bare gled deg!

hidi, the scorpion
Skrevet

huff denne gutten klarer å gjøre meg så usikker hehe..

Men jeg håper vi har en avtale :0)

Klart det! mannen gleder seg jo, og det gjør de sjeldent, om de ikke har tenkt å dukke opp.

Mulig han synes det var unødvendig å svare på siste melding, for avtalen er jo i boks!

Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!

Skrevet

Han her har nok satt følelsene dine kraftig i sving, siden du kan være usikker på så klare meldinger :-)

Du har en avtale i kveld, så bare gled deg!

Ja det er håpløst;) Jeg er en ganske selvsikker person men med han blir jeg fort usikker, vil helst ha alt inn med stor spiseskje så det ikke skal bli noen misforståelser hehe

Skrevet

Han har svart flere ganger i meldingene at han kommer, ikke skriv flere meldinger du. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja det er håpløst;) Jeg er en ganske selvsikker person men med han blir jeg fort usikker, vil helst ha alt inn med stor spiseskje så det ikke skal bli noen misforståelser hehe

Jeg har absolutt et inntrykk av at du er selvsikker. Så jeg blir veldig sjarmert av å se deg så skjelven nå ;-)

Det er i slike tilfeller dol er god å ha så man kan få en second opinion.

Skrevet

Jeg har absolutt et inntrykk av at du er selvsikker. Så jeg blir veldig sjarmert av å se deg så skjelven nå ;-)

Det er i slike tilfeller dol er god å ha så man kan få en second opinion.

I sånne tilfelle er dol en lifesaver! Jeg kan jo ikke ringe venninne mine for de vil bar le av at den ellers så selvsikre MP har blitt helt tøysete ;)

Skrevet

Klart det! mannen gleder seg jo, og det gjør de sjeldent, om de ikke har tenkt å dukke opp.

Mulig han synes det var unødvendig å svare på siste melding, for avtalen er jo i boks!

Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!

"Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!"

Jeg prøver å la være men det er ikke lett gitt :0)

Skrevet

Herregud, ja hvor mange mld må du sende frem og tilbake da? Han sa han var ferdig 8 jo.

Jada men det er bare det at han ikke svarte på siste meldingen, der jeg på en måte spurte om en bekreftelse.

Skrevet

Han har svart flere ganger i meldingene at han kommer, ikke skriv flere meldinger du. :)

Nei jeg skal prøve å unngå det :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...