Gå til innhold

Har jeg en avtale ikveld eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest tobbusokks
Skrevet

Jada men det er bare det at han ikke svarte på siste meldingen, der jeg på en måte spurte om en bekreftelse.

Han hadde jo bekreftet alt. Du er klar over at du kan bli oppfattet som noe masete?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I sånne tilfelle er dol en lifesaver! Jeg kan jo ikke ringe venninne mine for de vil bar le av at den ellers så selvsikre MP har blitt helt tøysete ;)

He he, nå føler jeg at jeg har gjort dagens gode gjerning!

hidi, the scorpion
Skrevet

"Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!"

Jeg prøver å la være men det er ikke lett gitt :0)

Det er vår natur...

Har vært der selv, og følelsen tar likssom over...

Menn er mer rasjonelle! Skjønner deg godt, men han kommer, sikkert som banken...

Så får du grisebanke meg i morgen, om jeg tar feil!

Vondt å være usikker og forelsket.

Skrevet

Han hadde jo bekreftet alt. Du er klar over at du kan bli oppfattet som noe masete?

Ja det er jo derfor jeg spør dere før jeg evnt hadde tenkt å sende en ny melding. Men jeg skal ikke sende noe mer meldinger nå, jeg får bare håpe han tror vi har en avtale han også.

Skrevet

He he, nå føler jeg at jeg har gjort dagens gode gjerning!

:-)

Skrevet

Jeg tror du har det. Vær klar kl. 8.

Grr.. hadde han bare svart på den siste meldingen..nå trener han så nå får jeg ihvertfal ikke tak i han.

Skrevet

Grr.. hadde han bare svart på den siste meldingen..nå trener han så nå får jeg ihvertfal ikke tak i han.

Spennende. Regner med du vet noe nå! Fortell, fortell!

Skrevet

Klart det! mannen gleder seg jo, og det gjør de sjeldent, om de ikke har tenkt å dukke opp.

Mulig han synes det var unødvendig å svare på siste melding, for avtalen er jo i boks!

Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!

Ja, vi jenter har det sikkert med å overanalysere, gjett om jeg kjente meg igjen da :-)) Er i en sånn fase selv...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, vi jenter har det sikkert med å overanalysere, gjett om jeg kjente meg igjen da :-)) Er i en sånn fase selv...

Spesielt når noe betyr mye for oss!

Mang en mann, har nok fortvilet over det!

*lol*

Skrevet

Jeg vil anta han kommer ja, så det er bare å dusje og gjøre deg klar:-)

Ble det noe på deg?

Skrevet

Joda han kom, men jeg måtte sende melding for jeg hadde ikke hørt noe før halv åtte og jeg begynte bli utolmodig. Fikk som svar at han ikke trodde vi hadde avtalt noe tidspunkt, men at han kom så fort som mulig. En halvtime etterpå var han hos meg :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Joda han kom, men jeg måtte sende melding for jeg hadde ikke hørt noe før halv åtte og jeg begynte bli utolmodig. Fikk som svar at han ikke trodde vi hadde avtalt noe tidspunkt, men at han kom så fort som mulig. En halvtime etterpå var han hos meg :-)

Så flott!

Og jeg slapp å bli grisebanket...

*lol*

Skrevet

Så flott!

Og jeg slapp å bli grisebanket...

*lol*

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så da hadde jeg rett :-D

Merkelig at han ikke syntes at dere hadde avtalt et tidspunkt, men det spiller ingen rolle så lenge det ble treff!

Skrevet

Så da hadde jeg rett :-D

Merkelig at han ikke syntes at dere hadde avtalt et tidspunkt, men det spiller ingen rolle så lenge det ble treff!

Han er litt distré og typisk person som alltid er på farten... litt slitsomt å forholde seg til.. men åå...så er han jo så søt og kjekk da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...