Gjest tobbusokks Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jada men det er bare det at han ikke svarte på siste meldingen, der jeg på en måte spurte om en bekreftelse. Han hadde jo bekreftet alt. Du er klar over at du kan bli oppfattet som noe masete? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 I sånne tilfelle er dol en lifesaver! Jeg kan jo ikke ringe venninne mine for de vil bar le av at den ellers så selvsikre MP har blitt helt tøysete He he, nå føler jeg at jeg har gjort dagens gode gjerning! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 "Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik!" Jeg prøver å la være men det er ikke lett gitt :0) Det er vår natur... Har vært der selv, og følelsen tar likssom over... Menn er mer rasjonelle! Skjønner deg godt, men han kommer, sikkert som banken... Så får du grisebanke meg i morgen, om jeg tar feil! Vondt å være usikker og forelsket. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Han hadde jo bekreftet alt. Du er klar over at du kan bli oppfattet som noe masete? Ja det er jo derfor jeg spør dere før jeg evnt hadde tenkt å sende en ny melding. Men jeg skal ikke sende noe mer meldinger nå, jeg får bare håpe han tror vi har en avtale han også. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 He he, nå føler jeg at jeg har gjort dagens gode gjerning! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror du har det. Vær klar kl. 8. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror du har det. Vær klar kl. 8. Grr.. hadde han bare svart på den siste meldingen..nå trener han så nå får jeg ihvertfal ikke tak i han. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Grr.. hadde han bare svart på den siste meldingen..nå trener han så nå får jeg ihvertfal ikke tak i han. Spennende. Regner med du vet noe nå! Fortell, fortell! 0 Siter
mermaid Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Klart det! mannen gleder seg jo, og det gjør de sjeldent, om de ikke har tenkt å dukke opp. Mulig han synes det var unødvendig å svare på siste melding, for avtalen er jo i boks! Vi jenter legger altfor mye i svar/ikke svar, guttene tenker ike slik! Ja, vi jenter har det sikkert med å overanalysere, gjett om jeg kjente meg igjen da :-)) Er i en sånn fase selv... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ja, vi jenter har det sikkert med å overanalysere, gjett om jeg kjente meg igjen da :-)) Er i en sånn fase selv... Spesielt når noe betyr mye for oss! Mang en mann, har nok fortvilet over det! *lol* 0 Siter
mrxx Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg vil anta han kommer ja, så det er bare å dusje og gjøre deg klar:-) Ble det noe på deg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Joda han kom, men jeg måtte sende melding for jeg hadde ikke hørt noe før halv åtte og jeg begynte bli utolmodig. Fikk som svar at han ikke trodde vi hadde avtalt noe tidspunkt, men at han kom så fort som mulig. En halvtime etterpå var han hos meg :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Joda han kom, men jeg måtte sende melding for jeg hadde ikke hørt noe før halv åtte og jeg begynte bli utolmodig. Fikk som svar at han ikke trodde vi hadde avtalt noe tidspunkt, men at han kom så fort som mulig. En halvtime etterpå var han hos meg :-) Så flott! Og jeg slapp å bli grisebanket... *lol* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Så flott! Og jeg slapp å bli grisebanket... *lol* ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Joda han kom, men jeg måtte sende melding for jeg hadde ikke hørt noe før halv åtte og jeg begynte bli utolmodig. Fikk som svar at han ikke trodde vi hadde avtalt noe tidspunkt, men at han kom så fort som mulig. En halvtime etterpå var han hos meg :-) Så da hadde jeg rett :-D Merkelig at han ikke syntes at dere hadde avtalt et tidspunkt, men det spiller ingen rolle så lenge det ble treff! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Så da hadde jeg rett :-D Merkelig at han ikke syntes at dere hadde avtalt et tidspunkt, men det spiller ingen rolle så lenge det ble treff! Han er litt distré og typisk person som alltid er på farten... litt slitsomt å forholde seg til.. men åå...så er han jo så søt og kjekk da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.