Gå til innhold

Til alle som har svart meg (16-åring på fjelltur)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare takke for alle svar.

Har ikke tid til å takke hver enkelt.

Veldig greit å få hørt andres meninger selv om vi allerede har sagt ja.

Synes de er i en vanskelig alder nå, når det gjelder hva de bør få lov til å ikke få lov til.

Datteren min er som sagt nettopp fylt 16, men hennes venninner er fremdeles bare 15.

Jeg tror ikke så mye galt kan skje, men man vet jo aldri. Egne unger er jo alltid er perfekte;o)

Vel, jeg har inntrykk av at akkurat disse to jentene som skal være med er ordentlige jenter. Hun ene jenta er sånn som får lov når min datter er med. Altså hun har gitt et godt inntrykk hos hennes foreldre.

Dette vet min datter og jeg tror hun har lyst til å bevise at hun er til å stole på:)

Frosken nevnte noe om at andre kan komme på besøk.

Dette er noe jeg også har tenkt på. Det er som sagt en bar og et discotek i etasjen under med 18 eller (21 års-grense) Det er en del ungdommer der som vi hører godt utpå natta ved stengetider.

Men nå får vi bare prøve og se hvordan det går.

Hun har fått prentet inn i seg alt mulig og jeg tror ikke hun tør å misbruke tilliten nå.

Skrevet

Skal nick være med? Da er det i orden!

Sånn var det. Og himmel hvor feil de tok!

Skrevet

Skal nick være med? Da er det i orden!

Sånn var det. Og himmel hvor feil de tok!

Ja ja, vi får se:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du kan ringe henne på mobilen, og høre hvordan de har det!

Det gjør jeg når min 16-åring er på farta... Ringer han ikke ned, men noen ganger.

Skrevet

Det er ikke alle ungdommer som har opprørstrang da, særlig når foreldrene ikke er så strenge så det er lite å gjøre opprør mot.

Jeg er glad at ungene mine er så store men jeg har jo minstemann igjen da som nærmer seg farlig fort tenårene.

Skrevet

Du kan ringe henne på mobilen, og høre hvordan de har det!

Det gjør jeg når min 16-åring er på farta... Ringer han ikke ned, men noen ganger.

Jepp, det gjør jeg så klart.

Hun er så ivrig på denne turen at hun sier at hun vil ringe meg hver time;o)

Skrevet

Det er ikke alle ungdommer som har opprørstrang da, særlig når foreldrene ikke er så strenge så det er lite å gjøre opprør mot.

Jeg er glad at ungene mine er så store men jeg har jo minstemann igjen da som nærmer seg farlig fort tenårene.

Nei, noe opprørstrang har hun ikke:)

Skrevet

Nei, noe opprørstrang har hun ikke:)

Nei, dattera mi fikk aldri det hun heller men nå gjør hun oppgjør mot "svigermor". Det er nesten litt komisk.

Skrevet

Nei, dattera mi fikk aldri det hun heller men nå gjør hun oppgjør mot "svigermor". Det er nesten litt komisk.

He he, gjør ikke de fleste det?

Jeg har en grei svigermor jeg. Ihvertfall så lenge man smisker og skryter maten hennes opp i skyene og det er jeg god på. Smiske mener jeg;)

Skrevet

Jeg har en grei svigermor jeg. Ihvertfall så lenge man smisker og skryter maten hennes opp i skyene og det er jeg god på. Smiske mener jeg;)

Mine svigerforeldre er kjempesøte begge to! :o) Men jeg sørger for å skaffe meg litt ekstra goodwill ved å skryte deres sønn opp i skyene så snart jeg har sjansen da. o)

Skrevet

Hehe, hun synes "svigermor" maser og skjønner ikke hvorfor hun skal bry seg med alt. Og faktisk så har hun vært grei med "svigermor", hun har sett henne atskillig mer enn meg etter jul, men nå har dattera mi fått nok og sagt i fra at det er min tur ;o) Jeg ler litt jeg da, prøver nemlig å mase minst mulig.

Du kan glede deg til du kommer i den situasjonen.

Skrevet

Mine svigerforeldre er kjempesøte begge to! :o) Men jeg sørger for å skaffe meg litt ekstra goodwill ved å skryte deres sønn opp i skyene så snart jeg har sjansen da. o)

Ja, nemlig! Det er kjempeviktig;o)

Det tok faktisk lang tid før jeg skjønte det trikset. Man må aldri si noe som helst som kan oppfattes som kritikk av sønnene. Hvis man skryter av dem derimot,vips så er man svigersmors drøm;o)

Skrevet

Det tok faktisk lang tid før jeg skjønte det trikset. Man må aldri si noe som helst som kan oppfattes som kritikk av sønnene. Hvis man skryter av dem derimot,vips så er man svigersmors drøm;o)

Det er cluet det :o)

Skrevet

Hehe, hun synes "svigermor" maser og skjønner ikke hvorfor hun skal bry seg med alt. Og faktisk så har hun vært grei med "svigermor", hun har sett henne atskillig mer enn meg etter jul, men nå har dattera mi fått nok og sagt i fra at det er min tur ;o) Jeg ler litt jeg da, prøver nemlig å mase minst mulig.

Du kan glede deg til du kommer i den situasjonen.

Min svigermor er en selvstendig og sprek dame som er på farten og reiser utenlands hele tiden.

Det er i grunnen ikke ofte vi ser henne, og jeg tviler på at hun noen gang kommer til å bli masete.

Har vært en del "gode råd" ang. sykdommen til sønnen vår.

Hun visste om så mange hokus-pokus kurer. Hun hadde lest ditt og hun hadde lest datt.

Det var en tid vi prøvde alt før diagnosen ble satt og han fikk den hjelpen han trengte og da var det litt irriterende at hun kom med råd som allerede var prøvd. Det virket som hun trodde vi ikke gjorde noenting.

Hun har ikke peiling på hvor mye han har vært ut og inn hos diverse leger. Men men, hun mente det jo bare godt:)

Skrevet

Så lenge både hun selv og de hun reiser sammen med er ansvarsfulle synes jeg det er helt greit hun får lov til å dra! :-)

Skrevet

Hehe... Sånn er det ikke her. Jeg er "ansatt" av svigermor til å få samboeren min til å oppføre seg ordentlig. :-)

Skrevet

Min svigermor er en selvstendig og sprek dame som er på farten og reiser utenlands hele tiden.

Det er i grunnen ikke ofte vi ser henne, og jeg tviler på at hun noen gang kommer til å bli masete.

Har vært en del "gode råd" ang. sykdommen til sønnen vår.

Hun visste om så mange hokus-pokus kurer. Hun hadde lest ditt og hun hadde lest datt.

Det var en tid vi prøvde alt før diagnosen ble satt og han fikk den hjelpen han trengte og da var det litt irriterende at hun kom med råd som allerede var prøvd. Det virket som hun trodde vi ikke gjorde noenting.

Hun har ikke peiling på hvor mye han har vært ut og inn hos diverse leger. Men men, hun mente det jo bare godt:)

Hun mener det sikkert bare godt. Vent til du blir svigermor og prøv å ikke bry deg. Det er jammen meg vanskelig. Jeg hadde vært "svigermor" et år allerede når dattera mi var like gammel som dattera di.

For ikke glem at de er voksne og bestemmer sjøl ;o) Tror de...

Skrevet

Nå tror jeg nok mine svigerforeldre glatt hadde taklet kritikk av sønnen sin også, men enn så lenge har jeg ikke noe å kritisere ham for - ikke noe som egner seg for deres ører i alle fall. :o)

Skrevet

Smisking?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...