Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Har lastet ned bra mye musikk i det siste. Bl a Flogging Molly, Dropkick, Pogues, Nightwish, U2, Roxette, Alan Parson, Queen, The Killers, Modest Mouse ot Toto. Anbefal mer! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Syns du The Pogues er bra bør du prøve The Waterboys også, særlig fra deres irsk folk-inspirerte perioder. Og R.E.M., Nick Cave og Pearl Jam. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Syns du The Pogues er bra bør du prøve The Waterboys også, særlig fra deres irsk folk-inspirerte perioder. Og R.E.M., Nick Cave og Pearl Jam. Tror jeg skal prøve å finne noen gullgruver innen ren instrumental musikk. Type Alan Parson, Medwyn Goodall og Mike Oldfield. Tips? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Tror jeg skal prøve å finne noen gullgruver innen ren instrumental musikk. Type Alan Parson, Medwyn Goodall og Mike Oldfield. Tips? Vangelis og Jean Michel Jarre. Og Tangerine Dream, det er skikkelig snaddermusikk. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Vangelis og Jean Michel Jarre. Og Tangerine Dream, det er skikkelig snaddermusikk. Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! Erru blond eller? Det visste til og med jeg ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! Ikke _de_, men _han_. Vangelis, eller Evangelos Odysseas Papathanassiou som han heter er en mannlig, gresk artist. Han har gitt ut masse-massevis av album med utrolig vakker musikk! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jethro Tull, Kansas, Fish, Gammel Genesis. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! Vangelis er gammelt nytt, mann! Han har eksistert sida tidenes morgen og har så mye nydelig musikk at det er til å grine av. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! Søk etter "Alpha" med Vangelis, det er et stykke musikk så nydelig at det gir meg ståpels på ryggen, selv etter at jeg har kjent til den i snart 30 år. Og "I'll Find My Way Home" med Jon & Vangelis, men den er ikke instrumental da. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Søk etter "Alpha" med Vangelis, det er et stykke musikk så nydelig at det gir meg ståpels på ryggen, selv etter at jeg har kjent til den i snart 30 år. Og "I'll Find My Way Home" med Jon & Vangelis, men den er ikke instrumental da. Skal høre på Alpha nå! Store forventninger. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jøss, hadde ikke hørt om Vangelis før, men fant ut at det er de som står bak Chariots of Fire! Snadder ja! Her er masse fakta om Vangelis: http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er masse fakta om Vangelis: http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis Likte Spiral og l'Enfant, jeg! 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Likte Spiral og l'Enfant, jeg! Men langt nede på den siden der, så finner du også artister med litt lignende musikk. En av eksene mine elsket Vangelis' musikk, men også Ennio Morricone. Du kan jo sjekke om det faller i smak hos deg også, eller noen av de andre artistene som er listet der. 0 Siter
sheba Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er masse fakta om Vangelis: http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis Nydelig musikk, tror jeg har det meste av dem, og når jeg spiller på full guffe så rømmer tenåringene stua og roper "pføy"! synes det er noe av det beste som er laget jeg da;) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er masse fakta om Vangelis: http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis Men nå laster jeg ned Mozart! Skal opparbeide meg en grei mengde klasisk musikk. Har tenkt å ha med disse i tillegg: Grieg, Dvorak, Glinka, Strauss, Debussy, Brahms, Beethoven, Ravel, Mahler, Rossini, Haydn, Dussek, Clementin, Schubert, Gluck, JS Bach, E Bach, Couperin, Ramenau, Händel, Vivaldi og Corelli. Noen som mangler? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er masse fakta om Vangelis: http://en.wikipedia.org/wiki/Vangelis Det var vanvittig masse da! Kommer til å ta år å sjekke ut. Deep Forest Eloy Fritsch Enigma Ennio Morricone Eric Serra Future Sound of London Jean Michel Jarre Jon Anderson Kitaro Klaus Schulze Larry Fast Mannheim Steamroller Mike Oldfield Nobuo Uematsu Patrick Moraz Rick Wakeman Tangerine Dream Tomita Wendy Carlos Yanni 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nydelig musikk, tror jeg har det meste av dem, og når jeg spiller på full guffe så rømmer tenåringene stua og roper "pføy"! synes det er noe av det beste som er laget jeg da;) Lol, latterlige tenåringer. Håper ikke de er eldre en 14. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Men nå laster jeg ned Mozart! Skal opparbeide meg en grei mengde klasisk musikk. Har tenkt å ha med disse i tillegg: Grieg, Dvorak, Glinka, Strauss, Debussy, Brahms, Beethoven, Ravel, Mahler, Rossini, Haydn, Dussek, Clementin, Schubert, Gluck, JS Bach, E Bach, Couperin, Ramenau, Händel, Vivaldi og Corelli. Noen som mangler? Kan ikke si jeg er noen ekspert på musikk, langt mindre klassisk musikk... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.