Gå til innhold

Å rundsleike hverandre på bussen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ordens skyld - jeg er selv kjempeforelsket og har en jeg kan kline med så mye jeg vil så det kommer ikke av misunnelse.

Foran meg på bussen i dag satt et par i midten av 20-årene og de bokstavelig talt rundsleika hverandre i trynet! Det ble etterhvert nesten vemmelig å se på og da jeg gikk av var det såvidt jeg klarte å dy meg for å kommentere at det var et lite felt i ansiktet hennes han ikke hadde sleika på ennå... ;o)

Litt småkyssing har jeg ikke noe imot å være vitne til, for all del, det er bare kos, men denslags rundsleiking mener jeg man kan gjøre når man er for seg selv. Eller er jeg blitt håpløst gammel og snerpete?

Gjest Flystripa
Skrevet

Du skulle latt kommentaren falle! *hehe*

Høres mer ut som fjortiser i mine ører. Ikke direkte delikat, nei ;o)

Skrevet

Helt enig med deg... det blir ganske grisete syns jeg ;) Det er deilig å kline altså, for all del, men man griser ikke slik offentlig!

Skrevet

Jeg er helt enig, jeg kan miste matlysten av å se på slik rundslikking.

Skrevet

Jeg er enig med deg der. Litt klining er vel greit, men sånn rundsleiking som du beskriver blir litt vel mye i offentlighet syns jeg.

Men jeg har klina godt og lenge med typen jeg og, men da var vi gode og brisne og satt ved døra på et utested. Det er vel litt annerledes kanskje...

;-P

Skrevet

Jeg er enig med deg der. Litt klining er vel greit, men sånn rundsleiking som du beskriver blir litt vel mye i offentlighet syns jeg.

Men jeg har klina godt og lenge med typen jeg og, men da var vi gode og brisne og satt ved døra på et utested. Det er vel litt annerledes kanskje...

;-P

Å kline på et utested blir noe annet enn å rundsleike hverandre på bussen i rushtida ja. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg er helt enig, jeg kan miste matlysten av å se på slik rundslikking.

Åh, jeg burde ta bussen oftere, sånn at jeg begrenser matinntaket! *hehe*

Skrevet

Jeg er enig med deg! Så hvis det gjør en gammeldags og snerpete, så kall meg gjerne det. :-)

Jeg har forøvrig alltid ment det, også da jeg var nyforelsket.

Skrevet

At du klarte å holde deg?!! jøss, jeg hadde nok liret av meg noe :) hehe.

Sånn ansikts-sleiking kan de gjøre hjemme liksom , er enig i det.

Skrevet

Var det deg som måtte komme med den frekke kommentaren? Jeg tenkte jeg skulle bitche tilbake, men rakk det ikke! :P

Caloni Makaroni
Skrevet

Åh, jeg burde ta bussen oftere, sånn at jeg begrenser matinntaket! *hehe*

*flire* Vi får være hyppige busspassasjerer sånn noen uker før 17. mai, og noen uker etter jul, samt en god stund før bikinisesongen. Da funker det nok!

Caloni Makaroni
Skrevet

Neste gang går du bort til dem og sier "Får jeg væme?", og rister litt på tunga. Jeg ønsker tilbakemelding på hvilken reaksjon du får! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...