Lillemus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 For ordens skyld - jeg er selv kjempeforelsket og har en jeg kan kline med så mye jeg vil så det kommer ikke av misunnelse. Foran meg på bussen i dag satt et par i midten av 20-årene og de bokstavelig talt rundsleika hverandre i trynet! Det ble etterhvert nesten vemmelig å se på og da jeg gikk av var det såvidt jeg klarte å dy meg for å kommentere at det var et lite felt i ansiktet hennes han ikke hadde sleika på ennå... ;o) Litt småkyssing har jeg ikke noe imot å være vitne til, for all del, det er bare kos, men denslags rundsleiking mener jeg man kan gjøre når man er for seg selv. Eller er jeg blitt håpløst gammel og snerpete? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Du skulle latt kommentaren falle! *hehe* Høres mer ut som fjortiser i mine ører. Ikke direkte delikat, nei ;o) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Helt enig med deg... det blir ganske grisete syns jeg Det er deilig å kline altså, for all del, men man griser ikke slik offentlig! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er helt enig, jeg kan miste matlysten av å se på slik rundslikking. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er enig med deg der. Litt klining er vel greit, men sånn rundsleiking som du beskriver blir litt vel mye i offentlighet syns jeg. Men jeg har klina godt og lenge med typen jeg og, men da var vi gode og brisne og satt ved døra på et utested. Det er vel litt annerledes kanskje... ;-P 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Jeg er enig med deg der. Litt klining er vel greit, men sånn rundsleiking som du beskriver blir litt vel mye i offentlighet syns jeg. Men jeg har klina godt og lenge med typen jeg og, men da var vi gode og brisne og satt ved døra på et utested. Det er vel litt annerledes kanskje... ;-P Å kline på et utested blir noe annet enn å rundsleike hverandre på bussen i rushtida ja. ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er helt enig, jeg kan miste matlysten av å se på slik rundslikking. Åh, jeg burde ta bussen oftere, sånn at jeg begrenser matinntaket! *hehe* 0 Siter
Sofline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er enig med deg! Så hvis det gjør en gammeldags og snerpete, så kall meg gjerne det. :-) Jeg har forøvrig alltid ment det, også da jeg var nyforelsket. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 At du klarte å holde deg?!! jøss, jeg hadde nok liret av meg noe hehe. Sånn ansikts-sleiking kan de gjøre hjemme liksom , er enig i det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Var det deg som måtte komme med den frekke kommentaren? Jeg tenkte jeg skulle bitche tilbake, men rakk det ikke! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Åh, jeg burde ta bussen oftere, sånn at jeg begrenser matinntaket! *hehe* *flire* Vi får være hyppige busspassasjerer sånn noen uker før 17. mai, og noen uker etter jul, samt en god stund før bikinisesongen. Da funker det nok! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Neste gang går du bort til dem og sier "Får jeg væme?", og rister litt på tunga. Jeg ønsker tilbakemelding på hvilken reaksjon du får! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.