Gå til innhold

Enda verre - på bussen

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Naboen var med fleskbussen til Sverige for en tid tilbake. Der ble hun vitne til en eldre mann som flekka ut gebisset, og begynte å "rengjøre" det *hehe* Lekkert! ;o)

Enden på visa var at han i tillegg til å være noe spesi, også var litt slepphendt, så gebisset ramla i golvet, og føyk framover mellom stolsetene! *ler høyt*

Det var visstnok et syn for Guder, der mannen krabba rundt på alle fire, etter tennene sine...!

Skrevet

Det var vel ikkeno vel - Jeg har sittet på en 5 timers busstur med en gammel, senil mann med innlagt urinkateter. Dette mistet han helt kontrollen over slik at han sølte og lakk utover setet og midtgangen.

Bussen måtte stoppe for rengjøring flere ganger underveis.... :-P

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe. Han hadde vel fått nytt gebiss og ville vis det frem. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det var vel ikkeno vel - Jeg har sittet på en 5 timers busstur med en gammel, senil mann med innlagt urinkateter. Dette mistet han helt kontrollen over slik at han sølte og lakk utover setet og midtgangen.

Vrææææl!

Sånne burde jo skjermes, noe så uverdig. Huff.

Skrevet

Vrææææl!

hva med det paret som ble kastet av flybussen fordi de hadde oralsex da? fysj

Skrevet

hva med det paret som ble kastet av flybussen fordi de hadde oralsex da? fysj

De skjønte jo ikke problemet en gang... Noen skulle ikke vært sluppet ut for å si det sånn.

Gjest Flystripa
Skrevet

*usj*

Hvordan går det med snuppa di? Har'a fått navn?

Gjest Flystripa
Skrevet

De skjønte jo ikke problemet en gang... Noen skulle ikke vært sluppet ut for å si det sånn.

*hehehe* Jeg husker den saken, ja *riste på hodet*

Skrevet

Vrææææl!

Det kan du si. Det stinka av både pisset og mannen. Dette var forøvrig ikke i Norge, men uverdig helt klart!

Skrevet

*usj*

Hvordan går det med snuppa di? Har'a fått navn?

Hun har fått navn ja, og vi er veldig fornøyde med det :-)

Ellers er hun bare fantastisk nydelig, og jeg har det så utrolig bra om dagen. Alt har liksom falt på plass, føler jeg.. Ganske merkelig, men jeg har fått en fantastisk ro. Og storebror er kjempesøt mot henne. Så det er bare velstand, kunne ikke vært bedre!

Jo forresten, storebror kunne godt vært litt frisk nå, han har gått diekte fra vannkopper til falsk krupp, så det er litt å styre med om dagen. :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Ehh..."fleskbussen"...?

Gratis buss fra byen til grensehandel.

Skrevet

*lol*.....Jeg var på ferietur i utlandet for mange år siden. Vi stoppet på toppen av et fjell for å se på utsikten. Bak oss kom det en turist buss. Da dørene gikk opp så kom det først et gebiss ut i gjennom døra, 10 cm etter kom det en halvmeter med spystråle, så kom kjeften til gebisseieren, som snappet etter gebisset, så hode og kroppen og til slutt bena ut av bussen. Han lå omtrent vannrett i lufta.

Gebisset gikk kant i kant bortover asvalten, mens den gamle gubben løp etter. Da han nådde det igjen så stappet han det rask på plass igjen uten å gjøre det rent først.

Det er noe av det merkligste synet jeg har sett, jeg lo i flere timer etterpå, hehe.

Caloni Makaroni
Skrevet

*lol*.....Jeg var på ferietur i utlandet for mange år siden. Vi stoppet på toppen av et fjell for å se på utsikten. Bak oss kom det en turist buss. Da dørene gikk opp så kom det først et gebiss ut i gjennom døra, 10 cm etter kom det en halvmeter med spystråle, så kom kjeften til gebisseieren, som snappet etter gebisset, så hode og kroppen og til slutt bena ut av bussen. Han lå omtrent vannrett i lufta.

Gebisset gikk kant i kant bortover asvalten, mens den gamle gubben løp etter. Da han nådde det igjen så stappet han det rask på plass igjen uten å gjøre det rent først.

Det er noe av det merkligste synet jeg har sett, jeg lo i flere timer etterpå, hehe.

*lol* du fikk meg til å le høyt nå, iallfall ;)

Skrevet

*lol* du fikk meg til å le høyt nå, iallfall ;)

Hehe, bra, jeg ler enda når jeg tenker på dette. Merkelig syn.

Skrevet

Gratis buss fra byen til grensehandel.

Jøss. og med et så sjarmerende navn! Enn det, da! :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jøss. og med et så sjarmerende navn! Enn det, da! :)

Skjønner godt at du stussa på navnet, ja. Må sørge for å fôre deg med lokale ord og uttrykk, nå :D

Skrevet

Skjønner godt at du stussa på navnet, ja. Må sørge for å fôre deg med lokale ord og uttrykk, nå :D

Hahaha, så grei du er! :)

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...