ekte nick Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hos meg åpnes plutselig DOL-innleggene i full bredde slik at jeg kun får hele innlegget over hele siden, og må tilbake hver gang for å finne neste svar. Det har alltid pleid å være slik at innlegget kommer fullt til høyre, med overskriften og svarene til venstre som jeg kan trykke på en og en. Hvordan får jeg det tilbake til sistnevnte modus? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Du har sikkert fulgt en teit link. Gå inn på nytt ved å skrive www.doktoronline.no i adresselinjen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Du har sikkert fulgt en teit link. Gå inn på nytt ved å skrive www.doktoronline.no i adresselinjen. Nei det hjelper ikke å åpne linken annerledes! Noe må ha skjedd?! Dette er skikkelig tungvint og ubehagelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei det hjelper ikke å åpne linken annerledes! Noe må ha skjedd?! Dette er skikkelig tungvint og ubehagelig! Har skjedd meg flere ganger, og det er skikkelig irriterende. Hos meg har det bare skjedd når jeg har åpnet "nyeste i forum"! Da får man bare opp spørsmålet, og ikke svarene. Men det hjelper å trykke på linken en gang til.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.