Gå til innhold

Mannen min og komplimenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han ikke veldig god på;o)

I dag har jeg vært til frisøren og klippet meg fra langt til halvlangt.

Jeg ble i grunnen veldig fornøyd og var spent på reaksjonen da jeg kom hjem.

- Å gudsjelov, jeg jeg trodde du skulle spare til du ble 90, men nå skjedde det altså når du bare er 40, sa han med et fornøyd smil.

Det han egentlig sa var at jeg ble veldig fin, men at jeg så ut som et helvete før;o)

Skrevet

*Haha* Min kjære er heller ikke så flink med komplementer så jeg var kjempespent på julaften. Jeg hadde ny kjole (som non her inne kanskje fikk med seg? ;o) ), oppsatt hår og full pakke. Så da jeg skred inn på stua var jeg spent! Han satt med ryggen til foran pc'n og jeg hadde kommet nesten bort til ham da han snudde seg og utbrøt spontant:"Jæven, no va du fin ja!" Så så han på meg en liten stund til og nikket:"No va du fin ja." :o)

La meg si det sånn - til å komme fra ham så var det et kjempekomplement! :o)

Skrevet

*Haha* Min kjære er heller ikke så flink med komplementer så jeg var kjempespent på julaften. Jeg hadde ny kjole (som non her inne kanskje fikk med seg? ;o) ), oppsatt hår og full pakke. Så da jeg skred inn på stua var jeg spent! Han satt med ryggen til foran pc'n og jeg hadde kommet nesten bort til ham da han snudde seg og utbrøt spontant:"Jæven, no va du fin ja!" Så så han på meg en liten stund til og nikket:"No va du fin ja." :o)

He he, jeg synes jeg ser det for meg:) Trønder sjø;)

Når jeg pynter meg med kjole og mannen min spør om det blir noe på han i kveld, da er det ment som et kompliment:)

Skrevet

Så flott at du ble fornøyd. Og det ble nok din kjære også ja :)

Kjenner igjen den følelsen av å vise seg frem med ny sveis eller nye klær. Holder jo nesten pusten når man venter på reaksjonen :) hehe. Og når han bare ser og ser før han sier -Jah ,det ble jo greit? Som et spørsmål!! Men hærlig er han :)

Skrevet

He he, jeg synes jeg ser det for meg:) Trønder sjø;)

Når jeg pynter meg med kjole og mannen min spør om det blir noe på han i kveld, da er det ment som et kompliment:)

*Hahaha* Min kjære er totalt blind for hva jeg har på meg vanligvis (forsåvidt ganske praktisk!), men han visste at jeg hadde kjøpt meg en ny og dyr kjole til jul. Forøvrig kom kommentaren så spontant at den bare var nødt til å komme fra hjertet. :o)

Skrevet

Hahaha! Herlig! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler!

Min eks var elendig til å gi komplimenter. Men når jeg lå naken i sengen, da var han en kløpper...For han, var naken hud det beste av alt!

En annen eks ga meg så mye komplimenter, at jeg svevde på skyene. Uvanlig kost, må vites...

Men kjærligheten som lyser fra øynene, er best av alt!

*lol*

Skrevet

Da jeg klippet meg fra lang til halvlangt, var det første gubben sa når han så meg: " Hva ER det du har GJORT????"

Den satt bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...