Gå til innhold

Favorittpålegg:

Gjest Spiste nettopp et halvt brød

Anbefalte innlegg

Gjest Spiste nettopp et halvt brød
Skrevet

Mine:

Jorbærsyltetøy og banan sammen (smør under)

oksetunge med majones og sølvløk

Hva er dine?

Skrevet

Cashewnøtt-peanøttsmør.

nugatti

kokt egg

multesyltetøy

Skrevet

nugatti

kokt egg

multesyltetøy

På samme skiva?!

Skrevet

Roastbiff med remulade,brelett smør med jordbærsyltetøy oppå..Nam nam.. Kan ikke ha det i hus... spiser altfor mange brødskiver da...

Skrevet

Kokt egg er "folkemat" som jeg kalte det i barndommen. Når det kom folk på besøk var det ofte å se på smørbrødene :) Og enda synes jeg det er spesielt.

Jeg spiser nok mest servelat i hverdagen, og italiensk salat u kjøtt.

Skrevet

Avokade og spekeskinke.

Tomat og fetaost.

Pesto og skinke.

Peanøttsmør.

Skrevet

Penutsmør med hjemmelaget bringebær- eller jordbæærsyltetøy! Nammm! Men det spiser jeg bare når jeg er hos min kjære ellers hadde jeg vel trillet rundt her.

Sjokonøtt, men det kjøper jeg kanskje 1-2 ganger i året av samme grunn som ovenfor. :o|

hare1365380455
Skrevet

Solbærsyltetøy med bananskiver eller gulost med druer.

hare1365380455
Skrevet

Cashewnøtt-peanøttsmør.

Det er godt!

Skrevet

Svartpølse, tiriltunge (fårepølse) og salami+løk+pestoparmesan.

Skrevet

Leverpostei, den i gul, firkantet plastboks. Fersk leverpostei heter den visst. Nydelig på nybakt brød!

Gjest annlovinda
Skrevet

Favorittpålegget mitt for tida må vel være kaviar med gulost. Går jo i perioder dette med favorittpålegg da.

Ellers er jeg veldig glad i tuben med laks & majones

candyqueen_83
Skrevet

Akkurat nå er det rømmesild fra Smart club. Den er utrolig god. Mye bedre enn andre merker. Må prøves :)

Skrevet

Akkurat nå er det rømmesild fra Smart club. Den er utrolig god. Mye bedre enn andre merker. Må prøves :)

Leverpostei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...