Gå til innhold

nå blir det iskaldt

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Akkurat nå - 1,1, rundt kristiansand....

Og det er overhodet ikke kaldt!

Er glad for det, jeg, slipper å fyre altfor mye, og strøm brukes bare til det mest nødvendigste...

Skrevet

Akkurat nå - 1,1, rundt kristiansand....

Og det er overhodet ikke kaldt!

Er glad for det, jeg, slipper å fyre altfor mye, og strøm brukes bare til det mest nødvendigste...

Strøm ja, huff her bruker vi for mye... Jeg skal fylle opp vedkassa mi i morgen :) Nå får vi kanskje snø i morgen gitt. Ikke mye vi sørlendinger har fått tildelt av den i vinter.

Skrevet

Strøm ja, huff her bruker vi for mye... Jeg skal fylle opp vedkassa mi i morgen :) Nå får vi kanskje snø i morgen gitt. Ikke mye vi sørlendinger har fått tildelt av den i vinter.

Straumprisane skal gå ned no og det er jo kjempebra!! :-D

hidi, the scorpion
Skrevet

SNØ!

Hvem vil ha snø? Var litt på farten i dag og nøt synet av grønne plener.. Siste jeg tenkte på var snø!

Skuffing og glatt å ferdes til fots, er ike noe for meg. Ungene mine er så store, at de bryr seg heller ikke om det heldekkende hvite...

Skrevet

Straumprisane skal gå ned no og det er jo kjempebra!! :-D

Ja heldigvis :) Men det er koselig med fyr i ovnen også, må bare få opp ved fra kjelleren. Det blir guttenes jobb for jeg er redd for å møte mus! Ingen har sett noen (bank i bordet), men man vet aldri!

Skrevet

SNØ!

Hvem vil ha snø? Var litt på farten i dag og nøt synet av grønne plener.. Siste jeg tenkte på var snø!

Skuffing og glatt å ferdes til fots, er ike noe for meg. Ungene mine er så store, at de bryr seg heller ikke om det heldekkende hvite...

Jeg har gått et par dager og hatt vårstemning jeg. Løken som spirer her (påskeliljer) med ca 12cm...

Jada, de melder snø, men det gjenstår å se. Vinden blir vist sur i morgen..

Skrevet

Ja heldigvis :) Men det er koselig med fyr i ovnen også, må bare få opp ved fra kjelleren. Det blir guttenes jobb for jeg er redd for å møte mus! Ingen har sett noen (bank i bordet), men man vet aldri!

hihi Kjekt at det ikkje berre er eg som ikkje likar mus :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har gått et par dager og hatt vårstemning jeg. Løken som spirer her (påskeliljer) med ca 12cm...

Jada, de melder snø, men det gjenstår å se. Vinden blir vist sur i morgen..

Synes vinden var sur i dag òg...

Mitt sinn har innstilt seg på vår, selv om kalenderen forteller noe helt annet!

Er selvfølgelig livredd for at snøen detter ned, som den gjorde i fjor. Nesten umulig å skuffe, for det måtte jo bli i høyda... Hadde ca. 5 meter på uteplassen, og det er absolutt begrensninger for hvor høyt jeg kan hive det hvite greiene.

På slutten, var det et mesterstykke å komme seg til postkassa, da teppet ble som en kulekjøringsbane....

På den andre side så er det jo et flott syn, med alt det hvite...

Skrevet

her har det begynt å snø :(:(

Nå måtte jeg titte ut og jammen snør det her også. Så bedritent. Nå var det nesten ok i dag og så er det på'n igjen :o(

Skrevet

Nå måtte jeg titte ut og jammen snør det her også. Så bedritent. Nå var det nesten ok i dag og så er det på'n igjen :o(

Her regnar det. Men det snør i nabokommunen. Rart det der...

Skrevet

ja begynner å bli ganske lei nå :/ Får håpe det slutter om ikke så lenge,

Skrevet

ja begynner å bli ganske lei nå :/ Får håpe det slutter om ikke så lenge,

Jeg legger meg snart under dyna og sover døgnet rundt :o(

Skrevet

Jeg legger meg snart under dyna og sover døgnet rundt :o(

hehe like greit. Ikke mye å gjøre ute nå uansett :(

Skrevet

hehe like greit. Ikke mye å gjøre ute nå uansett :(

Jeg tenkte på til snøen forsvant jeg da ;o) Jeg kjeder virkelig vettet av meg og jeg kan ikke huske sist jeg var så rastløs.

Men antagelig var det verre i fjor for da lå snøen i flere mnd og i forifjor var sikkert likedan.

Rart at jeg glemmer det hvert år.

Skrevet

Jeg tenkte på til snøen forsvant jeg da ;o) Jeg kjeder virkelig vettet av meg og jeg kan ikke huske sist jeg var så rastløs.

Men antagelig var det verre i fjor for da lå snøen i flere mnd og i forifjor var sikkert likedan.

Rart at jeg glemmer det hvert år.

ja det jeg også tenkte på.

Skrevet

ja det jeg også tenkte på.

Har lagt meg alt jeg altså, har bare ikke sovnet enda :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...