Gå til innhold

nå blir det iskaldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, jeg husker da vi hadde -20 over en periode. Det var galkaldt!!

er glad jeg ikke bor på kaldsiden av Norge lenger. ;-P

Skrevet

Bor i trøndelag og her er det -9,5 i dag.

Ser det står at det blir veldig kaldt på Røros i dag, men det er et stykke herfra og der pleier det også å være vesentlig kaldere enn her.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Her er det i følge vgnett-været -10 grader. Tør ikke stole på gradestokken vi har ute, for den viser alltid feil.

Kaldt ja, katten kom inn etter ti minutter, den pysa. :)

Skrevet

Her er det minus 13 nå + vind.

Jøss da er det kaldest hos deg foreløpig. Vi har faktisk -5 her sør nå, det snør og vi har de glatte veiene, så nå ligger bilene strødd langs veien. jadda, sånn æ d bare....

Gjest Tacomix
Skrevet

Du vet hvor jeg bor;)! Her på min gradestokk står det 0,3 grader. Jeg synes det er kalt jeg. Sitter å fryser.

Skrevet

Du vet hvor jeg bor;)! Her på min gradestokk står det 0,3 grader. Jeg synes det er kalt jeg. Sitter å fryser.

Sleng rundt deg et pledd vel! Ja det er kaldt nok det også. -5 her ja, hvitt på bakken og i forblåst luft. Det første ungene spurte om da de kom hjem var, -har vi kakao? Så nå slurper vi hver vår kopp :)

Eldstemann venter på buss, en time for sen nå! Kaos på veiene visst.....

Gjest Tacomix
Skrevet

Sleng rundt deg et pledd vel! Ja det er kaldt nok det også. -5 her ja, hvitt på bakken og i forblåst luft. Det første ungene spurte om da de kom hjem var, -har vi kakao? Så nå slurper vi hver vår kopp :)

Eldstemann venter på buss, en time for sen nå! Kaos på veiene visst.....

Så koslig da. Godt at dere koser dere! Det gjorde jeg selv igår, drakk kakao. Da ble det igjen vinter her. Men jeg må på butikken senere idag og handle inn mer kakao, har vist godt tom nå.

Har prøvd ha det varmt rundt meg, men må vel skru på enda mer varme. Skrur ned når det er varmt og så blir det pluttslig kaldt igjen, så må jeg skru opp igjen, men men.

Takk for mailen, blir et svar før jeg reiser på "ferie"!

Skrevet

Jøss da er det kaldest hos deg foreløpig. Vi har faktisk -5 her sør nå, det snør og vi har de glatte veiene, så nå ligger bilene strødd langs veien. jadda, sånn æ d bare....

Egentlig litt morsomt med slike kalde veier - når man holder seg på veien selv :)

Det ble -14 her litt senere på dagen + vind. Kaldt ja...

Skrevet

-8 på en øy i havet!

Det betyr nermere -20 på naboøya, som er STOR.

kaaaldt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...