Gå til innhold

Liker ikke mannfolk supper?

Anbefalte innlegg

Gjest suppespørsmål
Skrevet

Hva er det med menn og supper?

Har ikke truffet et eneste mannfolk som liker suppe.

Skrevet

Joda, tror de syns det er bra så lenge de får brød til. "Det er ikke nok mat i en suppe".

Utrolig dumt, da suppe er det beste i verden.

Gjest Suppegjøk.
Skrevet

Suppe er ikke ordentlig mat for et skikkelig mannfolk, med mindre det er godt med kjøtt i den.

Skrevet

jeg er heller ikke så glad i supper. Blir liksom ikke mett. Og så blir jeg fort sulten igjen.

Gjest Shira12
Skrevet

Sambo er kjempeglad i supper, så her er det omvendt.

Jeg takler det ikke, er sykehusmat for meg. Selv om jeg liker smaken, klarer jeg ikke konsistensen.

Skrevet

Det er liksom litt bortkastet tid. For lite mat og for lite konsentrert energi for sultne folk.

streker paa veggen..!
Skrevet

macho greie...

liker suppe jeg, eller... joda, liker suppe jeg. i think.. hvis det er no makaroni,kjøtt,grønt nerr'inn.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Det er liksom litt bortkastet tid. For lite mat og for lite konsentrert energi for sultne folk.

Du må kjøre på med godt grovt brød ved siden av. Mange tykke skiver med sunt smør på. nam nam... Og så må det enten egg, fisk eller kjøtt oppi suppa, i godt monn. DA blir mine mannfolk mette iallefall.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hjemmelaget kjøttsuppe med søtsur saus, og godt med kjøtt. Smask.

Eller hjemmelaget ertesuppe med salt kjøtt er digg!

Mat man kan bli god og mett av, dessuten særdeles sunt...

Posesuppe er ikke mye å skryte av!

Skrevet

Joda, mannfolk liker også supper.

Men man blir jo ikke så mett av en tallerken suppe, så det kan vel ikke regnes som et måltid akkurat - men som forrett, mellommåltid eller sånn.

Skrevet

Selvsagt spiser vi suppe, jeg gjorde det senest i går.

Men det er litt lite hvis det kun serveres suppe til middag, men til forrett er det jo helt topp.

Skrevet

Mannen her i huset er veldig glad i suppe, vi snakket faktisk i går om hvor undervurdert suppe er. :)

En god suppe med godt brød inntil er kjempebra middag.

Skrevet

Her er det omvendt.

Men får jeg fiskesuppe med masse fisk- og skalldyrbiter oppi, hjemmelaga fra bunnen av, da spiser jeg masse.

Godt brød er også et must til suppe.

Men vi spiser sjelden bare suppe til middag, det blir forrett eller til lunsj eller kvelds.

Sover sabla godt på fiskesupe....:o)

hare1365380455
Skrevet

Han liker tomatsuppe med egg og makaroni. Vi har kun hatt ertesuppe en gang, og da hadde jeg masse pølsebiter i.

Gjest Elextra
Skrevet

God suppe er jo kjempegodt, men tror Toro har ødelagt mye for suppens renommé. Om man med suppe mener ertesuppe eller tomatsuppe fra pose, kan jeg jo forstå at han mener det ikke er mat for et skikkelig mannfolk (eller kvinnfolk, for den saks skyld).

Skrevet

Nå vet jeg hva jeg skal lage til middag i dag. Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller:)

Skrevet

Nå vet jeg hva jeg skal lage til middag i dag. Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller:)

Pass på så ikke mannen din hiver oppi masse bacon igjen, da. ;)

Skrevet

Pass på så ikke mannen din hiver oppi masse bacon igjen, da. ;)

Jeg tror ikke vi har noe bacon i huset nå:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...