Gjest suppespørsmål Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hva er det med menn og supper? Har ikke truffet et eneste mannfolk som liker suppe. 0 Siter
Idéfix Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Joda, tror de syns det er bra så lenge de får brød til. "Det er ikke nok mat i en suppe". Utrolig dumt, da suppe er det beste i verden. 0 Siter
Gjest Suppegjøk. Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Suppe er ikke ordentlig mat for et skikkelig mannfolk, med mindre det er godt med kjøtt i den. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 jeg er heller ikke så glad i supper. Blir liksom ikke mett. Og så blir jeg fort sulten igjen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Sambo er kjempeglad i supper, så her er det omvendt. Jeg takler det ikke, er sykehusmat for meg. Selv om jeg liker smaken, klarer jeg ikke konsistensen. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Det er liksom litt bortkastet tid. For lite mat og for lite konsentrert energi for sultne folk. 0 Siter
streker paa veggen..! Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 macho greie... liker suppe jeg, eller... joda, liker suppe jeg. i think.. hvis det er no makaroni,kjøtt,grønt nerr'inn. 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er liksom litt bortkastet tid. For lite mat og for lite konsentrert energi for sultne folk. Du må kjøre på med godt grovt brød ved siden av. Mange tykke skiver med sunt smør på. nam nam... Og så må det enten egg, fisk eller kjøtt oppi suppa, i godt monn. DA blir mine mannfolk mette iallefall. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hjemmelaget kjøttsuppe med søtsur saus, og godt med kjøtt. Smask. Eller hjemmelaget ertesuppe med salt kjøtt er digg! Mat man kan bli god og mett av, dessuten særdeles sunt... Posesuppe er ikke mye å skryte av! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Joda, mannfolk liker også supper. Men man blir jo ikke så mett av en tallerken suppe, så det kan vel ikke regnes som et måltid akkurat - men som forrett, mellommåltid eller sånn. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Selvsagt spiser vi suppe, jeg gjorde det senest i går. Men det er litt lite hvis det kun serveres suppe til middag, men til forrett er det jo helt topp. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Mannen her i huset er veldig glad i suppe, vi snakket faktisk i går om hvor undervurdert suppe er. En god suppe med godt brød inntil er kjempebra middag. 0 Siter
April Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er det omvendt. Men får jeg fiskesuppe med masse fisk- og skalldyrbiter oppi, hjemmelaga fra bunnen av, da spiser jeg masse. Godt brød er også et must til suppe. Men vi spiser sjelden bare suppe til middag, det blir forrett eller til lunsj eller kvelds. Sover sabla godt på fiskesupe....) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Han liker tomatsuppe med egg og makaroni. Vi har kun hatt ertesuppe en gang, og da hadde jeg masse pølsebiter i. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Mannen min er veldig glad i gode supper. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 God suppe er jo kjempegodt, men tror Toro har ødelagt mye for suppens renommé. Om man med suppe mener ertesuppe eller tomatsuppe fra pose, kan jeg jo forstå at han mener det ikke er mat for et skikkelig mannfolk (eller kvinnfolk, for den saks skyld). 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nå vet jeg hva jeg skal lage til middag i dag. Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nå vet jeg hva jeg skal lage til middag i dag. Hjemmelaget grønnsakssuppe med kjøttboller:) Pass på så ikke mannen din hiver oppi masse bacon igjen, da. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Pass på så ikke mannen din hiver oppi masse bacon igjen, da. Jeg tror ikke vi har noe bacon i huset nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.