Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 God suppe er jo kjempegodt, men tror Toro har ødelagt mye for suppens renommé. Om man med suppe mener ertesuppe eller tomatsuppe fra pose, kan jeg jo forstå at han mener det ikke er mat for et skikkelig mannfolk (eller kvinnfolk, for den saks skyld). Samboeren min simpelthen eeeeelsker tomatsuppe fra pose. Kan se det glitrer av glede i øynene hans når han kommer hjem og jeg har laget det. Hehe, skulle tro jeg hadde slått til med den festmiddagen. 0 Siter
Gjest salmiakk Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 "Suppe er ikke mat!" sier min mann. "salat er ikke mat!" sier han også. Mat er visst kjøtt, store mengder:) 0 Siter
Patsi Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 "Suppe er ikke mat!" sier min mann. "salat er ikke mat!" sier han også. Mat er visst kjøtt, store mengder:) Kjenner meg igjen. Bare at mannen min legger til grøt også. 0 Siter
musikeren Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ikke mye som slår en skikkelig god fiskesuppe! Ertesuppe er også digg. 0 Siter
Babette Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Joda, de liker supper, men det er som regel ikke middag nok til en voksen mann. Da må man putte oppi diverse mettende ting. Fiskesuppe med fisk, potetbiter og purreløk er middag. Det samme er suppe med makaroni, kjøttboller og grønnsaker. For eksempel. Men bare en enkel posesuppe er ikke middag, det synes ikke jeg heller. En skikkelig solig middagssupe får man ved å blande en boks kjøttboller pluss kraft med en boks erter, kjøtt og flesk, og så tilsette buljong etter smak så den ikke blir for tykk. Det er skikkelig lastebilsjåførmat. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Samboeren min simpelthen eeeeelsker tomatsuppe fra pose. Kan se det glitrer av glede i øynene hans når han kommer hjem og jeg har laget det. Hehe, skulle tro jeg hadde slått til med den festmiddagen. Mannen min nekter å spise slikt. Selv synes jeg det er godt av og til - om jeg først er sulten (sulten er den beste kokk). 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Samboeren min er i allefall glad i suppe. Suppe og et halvt brød til, så er han storfornøyd. Men bare suppe metter nok for lite. 0 Siter
akicha Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kanskje er det noe med at menn ikke liker supper de ikke har laget selv? For her i huset blir det fort mye suppe når "far" står for middagen... :-O 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 He he he.. Det lurer jeg og på! "Det er ikke ordentlig mat!", får jeg høre. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker suppe! Spesielt Gulasch og grønnsakssuppe. Men det er essensielt med brød ved siden av. 0 Siter
Osiris Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Denne suppa liker de fleste mannfolk, bortsett fra SDD. Den er knallgod og passer bra på kalde vinterdager. http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2451690 0 Siter
dolores83 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Min mann mener helt bestemt at suppe ikke er mat. Bare tull, selvfølgelig:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.