Gå til innhold

Liker ikke mannfolk supper?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

God suppe er jo kjempegodt, men tror Toro har ødelagt mye for suppens renommé. Om man med suppe mener ertesuppe eller tomatsuppe fra pose, kan jeg jo forstå at han mener det ikke er mat for et skikkelig mannfolk (eller kvinnfolk, for den saks skyld).

Samboeren min simpelthen eeeeelsker tomatsuppe fra pose. Kan se det glitrer av glede i øynene hans når han kommer hjem og jeg har laget det. Hehe, skulle tro jeg hadde slått til med den festmiddagen. :)

Gjest salmiakk
Skrevet

"Suppe er ikke mat!" sier min mann.

"salat er ikke mat!" sier han også.

Mat er visst kjøtt, store mengder:)

Skrevet

"Suppe er ikke mat!" sier min mann.

"salat er ikke mat!" sier han også.

Mat er visst kjøtt, store mengder:)

Kjenner meg igjen. Bare at mannen min legger til grøt også. :)

Skrevet

Ikke mye som slår en skikkelig god fiskesuppe! Ertesuppe er også digg.

Skrevet

Joda, de liker supper, men det er som regel ikke middag nok til en voksen mann. Da må man putte oppi diverse mettende ting.

Fiskesuppe med fisk, potetbiter og purreløk er middag. Det samme er suppe med makaroni, kjøttboller og grønnsaker. For eksempel.

Men bare en enkel posesuppe er ikke middag, det synes ikke jeg heller.

En skikkelig solig middagssupe får man ved å blande en boks kjøttboller pluss kraft med en boks erter, kjøtt og flesk, og så tilsette buljong etter smak så den ikke blir for tykk.

Det er skikkelig lastebilsjåførmat.

Gjest Elextra
Skrevet

Samboeren min simpelthen eeeeelsker tomatsuppe fra pose. Kan se det glitrer av glede i øynene hans når han kommer hjem og jeg har laget det. Hehe, skulle tro jeg hadde slått til med den festmiddagen. :)

Mannen min nekter å spise slikt. Selv synes jeg det er godt av og til - om jeg først er sulten (sulten er den beste kokk).

Skrevet

Samboeren min er i allefall glad i suppe. Suppe og et halvt brød til, så er han storfornøyd. Men bare suppe metter nok for lite.

Skrevet

Kanskje er det noe med at menn ikke liker supper de ikke har laget selv? For her i huset blir det fort mye suppe når "far" står for middagen... :-O

Skrevet

He he he.. Det lurer jeg og på!

"Det er ikke ordentlig mat!", får jeg høre.

Skrevet

Jeg liker suppe! Spesielt Gulasch og grønnsakssuppe.

Men det er essensielt med brød ved siden av.

Skrevet

Min mann mener helt bestemt at suppe ikke er mat. Bare tull, selvfølgelig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...