org Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kastet nettopp en pose med strømper, så nå bør jeg finne par til de som har det og ellers kaste de enslige. Men det er ikke så enkelt prosjekt! Jeg har tenkt å _late_ som jeg kaster sokkene i ensligeska mi. Kanskje sokkene som mangler går på bløffen og kommer frem? :-) 0 Siter
sheba Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 jada, her i huset kaller vi det "sokketrollet" utrolig at det er mulig egentlig, men det skjer faktisk.. temmelig snodig:)! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har tenkt å _late_ som jeg kaster sokkene i ensligeska mi. Kanskje sokkene som mangler går på bløffen og kommer frem? :-) Du kan jo prøve! 0 Siter
Goliath Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Den myten er for lengst bekreftet sann! 0 Siter
astridny Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 plastdings? fortell... det høres jo kjempesmart ut! =) Det er en plastdings som man fikk for noen år siden. Har ikke sett de siden i butikkene. Da fester man sokkene som er par sammen og putter de i maskinen og når de er vasket,er det bare å henge opp til tørk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.