nick Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er det noe? Hvilke områder er bra, og hvilke områder skal man holde seg langt unna? Er Søm OK? 0 Siter
Gjest tidligere Kristiansandsboer Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det avhenger vel en del av hva som er formålet med å bo der. Dersom du skal studere, så ville jeg holdt meg i området mellom HiA og sentrum, gjerne Lund. Skal du derimot jobbe og har barn osv, så ville jeg kanskje trukket litt ut av sentrum, feks ut mot Søm. Jeg er derimot veldig glad i Lundsida, mye koslige hus og områder, og kort til sentrum og kollektivtrafikk.... 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Det avhenger vel en del av hva som er formålet med å bo der. Dersom du skal studere, så ville jeg holdt meg i området mellom HiA og sentrum, gjerne Lund. Skal du derimot jobbe og har barn osv, så ville jeg kanskje trukket litt ut av sentrum, feks ut mot Søm. Jeg er derimot veldig glad i Lundsida, mye koslige hus og områder, og kort til sentrum og kollektivtrafikk.... Bo og jobb. Muligens. Lund er greit nok, men det reflekteres i prisene også. Primært så ser vi etter en enebolig. Søm ser bra ut. Er det noen områder som peker seg ut i negativ retning? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Søm er bra. Etablert boligområde, kanskje overvekt av litt eldre beboere. Både barne- og ungdomsskoler der. Vi bor enda litt lenger utover den veien, i et nyere boligfelt. Slettheia og deler av Voiebyen har vel hatt noe negativt rykte på seg, men jeg er usikker på hvordan det er der nå. Velkommen til Kristiansand! 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Søm er bra. Etablert boligområde, kanskje overvekt av litt eldre beboere. Både barne- og ungdomsskoler der. Vi bor enda litt lenger utover den veien, i et nyere boligfelt. Slettheia og deler av Voiebyen har vel hatt noe negativt rykte på seg, men jeg er usikker på hvordan det er der nå. Velkommen til Kristiansand! Takk, men det ligger litt i tåka enda. Vi vurderer flere alternativer. Så om vi skulle finne på å produsere nick jr, så må han sykle slalom mellom gåstolene på Søm. Hmm, alt man må tenke på. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Takk, men det ligger litt i tåka enda. Vi vurderer flere alternativer. Så om vi skulle finne på å produsere nick jr, så må han sykle slalom mellom gåstolene på Søm. Hmm, alt man må tenke på. Neidda, det er ikke SÅ galt!!! Men det er flere barn her ute hvor vi bor.... Du kan lses mer om befolkningsfordeling i ulike deler av kommunen her: http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.aspx?id=12A18B99-6BC7-42CE-957C-1F0BB508B8C2&menuid=1296&menuobj=84130C9E-4DAE-4121-B189-7518A3E4BCD0 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Neidda, det er ikke SÅ galt!!! Men det er flere barn her ute hvor vi bor.... Du kan lses mer om befolkningsfordeling i ulike deler av kommunen her: http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.aspx?id=12A18B99-6BC7-42CE-957C-1F0BB508B8C2&menuid=1296&menuobj=84130C9E-4DAE-4121-B189-7518A3E4BCD0 Du bor ikke i den andre halvdelen? http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9300739&sid=14aFoiX6Ji653748&pos=8&tot=null 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Du bor ikke i den andre halvdelen? http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9300739&sid=14aFoiX6Ji653748&pos=8&tot=null Nei - men jeg bor i nærheten av Odderhei. Flott hus :-) Odderhei er et fint område, med skole, butikk og skog og sjø i nærheten! 0 Siter
nick Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Nei - men jeg bor i nærheten av Odderhei. Flott hus :-) Odderhei er et fint område, med skole, butikk og skog og sjø i nærheten! Det så unektelig ikke så ille ut, men det er alltid en mulighet for at Freddie Kruger bor i den andre halvparten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.