Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Gjest min smak da
Skrevet

Jeg syns sånne sko er stygge, men det er

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg syns sånne sko er stygge, men det er

Greitt nok at du synes det, men det gjør ikke meg noe klokere om de passer til buksene mine, eller ikke ;o)

kakki1365380609
Skrevet

Jeg synes slike sko er stilige. Ville gjerne brukt dem til jeans, men tviler litt med tanke på en dressbukse. Spørs hva du har på overkroppen, tror jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg synes slike sko er stilige. Ville gjerne brukt dem til jeans, men tviler litt med tanke på en dressbukse. Spørs hva du har på overkroppen, tror jeg.

Jeg har i grunnen andre sko til dressbukse.

Men jeg trenger jo sko som passer mer til jeans *argumenterer med meg selv*

Skrevet

Di er fine til jeans men til dressbukse er jeg litt i tvil. Kanskje det passer bedre uten knyting?

Gjest Shira12
Skrevet

Di er fine til jeans men til dressbukse er jeg litt i tvil. Kanskje det passer bedre uten knyting?

Jeans er nok det som passer best ja.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har i grunnen andre sko til dressbukse.

Men jeg trenger jo sko som passer mer til jeans *argumenterer med meg selv*

Så tar du disse! :D

Skrevet

Ikke gi meg flere fristelser da ;o)

Jeg har i grunnen ett par fine støvletter til dressbukse.

Jeg kjøpte de andre til jeansbruk jeg.

Smart løsning:o)

hare1365380455
Skrevet

Har allerede kjøpt dem :o)

Så bra! Det er kjekt med nye sko! Jeg har også lyst på et par sorte sko med litt hel.

Bestilte du over nettet?

Gjest Shira12
Skrevet

Så bra! Det er kjekt med nye sko! Jeg har også lyst på et par sorte sko med litt hel.

Bestilte du over nettet?

Jeg ingen sko i den høyden, enten er det småsko eller høye støvletter. Og så er det alltid moro og handle sko :o)

Jeg kjøpte de på nett ja, ellos. Guttungen måtte ha seg nye joggedresser, og da snek jeg med ett par sko og en topp.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ingen sko i den høyden, enten er det småsko eller høye støvletter. Og så er det alltid moro og handle sko :o)

Jeg kjøpte de på nett ja, ellos. Guttungen måtte ha seg nye joggedresser, og da snek jeg med ett par sko og en topp.

Det er kjekt å kunne handle hjemmefra! :D

Jeg tenkte jeg skulle innom en skobutikk og se om jeg finner noe, men det må vente til lønning tror jeg....

Gjest Shira12
Skrevet

Det er kjekt å kunne handle hjemmefra! :D

Jeg tenkte jeg skulle innom en skobutikk og se om jeg finner noe, men det må vente til lønning tror jeg....

Jeg hadde planer om shoppingdag i løpet av uken, men jeg får se formen an. Må kjøpe en del gaver, så jeg vet ikke om jeg helt har energien til og shoppe til meg selv samtidig.

Det er så mange som har bursdag i februar, deriblandt noen runde dager.

Du får ta deg en kosedag når lønningen er kommet :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde planer om shoppingdag i løpet av uken, men jeg får se formen an. Må kjøpe en del gaver, så jeg vet ikke om jeg helt har energien til og shoppe til meg selv samtidig.

Det er så mange som har bursdag i februar, deriblandt noen runde dager.

Du får ta deg en kosedag når lønningen er kommet :o)

Håper formen din sier "ok" en dag! :) Mannen trenger nytt windows til pc'en så det er ikke sikkert det blir så mye igjen, men jeg rekner med (håper...) det blir litt til handling!

Skrevet

Jeg har slike og bruker dem både til jeans og skjørt :o)

Dressbukser har jeg ikke så men synes kanskje de ikke passer helt.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har slike og bruker dem både til jeans og skjørt :o)

Dressbukser har jeg ikke så men synes kanskje de ikke passer helt.

Du har helt rett, dressbukse er ikke det rette.

Skrevet

Jeg har noen med ala form og de passer ikke så godt til dressbukse. Den ligger ikke så fint.. Synes jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...