Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kan denne skoen brukes til jeans? Hva med dressbukse? https://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=reww_0964851.jpg Jeg har litt lyst på nye sko, men gjerne en som passer til både jeans og dressbukse. 0 Siter
Gjest min smak da Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg syns sånne sko er stygge, men det er 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg syns sånne sko er stygge, men det er Greitt nok at du synes det, men det gjør ikke meg noe klokere om de passer til buksene mine, eller ikke ;o) 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes slike sko er stilige. Ville gjerne brukt dem til jeans, men tviler litt med tanke på en dressbukse. Spørs hva du har på overkroppen, tror jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes slike sko er stilige. Ville gjerne brukt dem til jeans, men tviler litt med tanke på en dressbukse. Spørs hva du har på overkroppen, tror jeg. Jeg har i grunnen andre sko til dressbukse. Men jeg trenger jo sko som passer mer til jeans *argumenterer med meg selv* 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Di er fine til jeans men til dressbukse er jeg litt i tvil. Kanskje det passer bedre uten knyting? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Di er fine til jeans men til dressbukse er jeg litt i tvil. Kanskje det passer bedre uten knyting? Jeans er nok det som passer best ja. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeans er nok det som passer best ja. Noe sånt ville jeg gått for til dressbukse og jeans: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ki/kit-womens-ankle-boots.jpg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har i grunnen andre sko til dressbukse. Men jeg trenger jo sko som passer mer til jeans *argumenterer med meg selv* Så tar du disse! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noe sånt ville jeg gått for til dressbukse og jeans: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ki/kit-womens-ankle-boots.jpg Ikke gi meg flere fristelser da ;o) Jeg har i grunnen ett par fine støvletter til dressbukse. Jeg kjøpte de andre til jeansbruk jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Så tar du disse! Har allerede kjøpt dem ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ikke gi meg flere fristelser da ;o) Jeg har i grunnen ett par fine støvletter til dressbukse. Jeg kjøpte de andre til jeansbruk jeg. Smart løsning:o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har allerede kjøpt dem ) Så bra! Det er kjekt med nye sko! Jeg har også lyst på et par sorte sko med litt hel. Bestilte du over nettet? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Så bra! Det er kjekt med nye sko! Jeg har også lyst på et par sorte sko med litt hel. Bestilte du over nettet? Jeg ingen sko i den høyden, enten er det småsko eller høye støvletter. Og så er det alltid moro og handle sko ) Jeg kjøpte de på nett ja, ellos. Guttungen måtte ha seg nye joggedresser, og da snek jeg med ett par sko og en topp. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ingen sko i den høyden, enten er det småsko eller høye støvletter. Og så er det alltid moro og handle sko ) Jeg kjøpte de på nett ja, ellos. Guttungen måtte ha seg nye joggedresser, og da snek jeg med ett par sko og en topp. Det er kjekt å kunne handle hjemmefra! Jeg tenkte jeg skulle innom en skobutikk og se om jeg finner noe, men det må vente til lønning tror jeg.... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er kjekt å kunne handle hjemmefra! Jeg tenkte jeg skulle innom en skobutikk og se om jeg finner noe, men det må vente til lønning tror jeg.... Jeg hadde planer om shoppingdag i løpet av uken, men jeg får se formen an. Må kjøpe en del gaver, så jeg vet ikke om jeg helt har energien til og shoppe til meg selv samtidig. Det er så mange som har bursdag i februar, deriblandt noen runde dager. Du får ta deg en kosedag når lønningen er kommet ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde planer om shoppingdag i løpet av uken, men jeg får se formen an. Må kjøpe en del gaver, så jeg vet ikke om jeg helt har energien til og shoppe til meg selv samtidig. Det er så mange som har bursdag i februar, deriblandt noen runde dager. Du får ta deg en kosedag når lønningen er kommet ) Håper formen din sier "ok" en dag! Mannen trenger nytt windows til pc'en så det er ikke sikkert det blir så mye igjen, men jeg rekner med (håper...) det blir litt til handling! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har slike og bruker dem både til jeans og skjørt ) Dressbukser har jeg ikke så men synes kanskje de ikke passer helt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har slike og bruker dem både til jeans og skjørt ) Dressbukser har jeg ikke så men synes kanskje de ikke passer helt. Du har helt rett, dressbukse er ikke det rette. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har noen med ala form og de passer ikke så godt til dressbukse. Den ligger ikke så fint.. Synes jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.