Gjest Pimpi Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Takk! Der ga du meg noe å gjør mens jeg er på jobb hehe 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tror Valen hadde gjort seg bedre på radio. Jeg liker ikke fyren og synes den der opplagt planlagte "dette var ikke heeelt planlagt" stilen ikke e rnoe morsom. Men samtidig så har han en ufattelig evne til å gjøre andres stemmer som man bare må bøye seg i beundring for. 0 Siter
Patsi Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Jeg tror Valen hadde gjort seg bedre på radio. Jeg liker ikke fyren og synes den der opplagt planlagte "dette var ikke heeelt planlagt" stilen ikke e rnoe morsom. Men samtidig så har han en ufattelig evne til å gjøre andres stemmer som man bare må bøye seg i beundring for. Ja, spesielt når han etterliknet Åge Aleksandersen! At det går an å forandre hele stemmeleiet på den måten! *imponert* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.