Gjest Den sorte enke Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Pleier du å gi noe til mora di? Er selv godt voksen og har barn selv...har bestandig gitt noe til mora mi...blir kanskje galt bare å slutte med denne tradisjonen? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg pleide å gi en liten oppmerksomhet. Nå prøver jeg å ta en tur på gravlund den dagen. 0 Siter
Gjest Den sorte enke Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg pleide å gi en liten oppmerksomhet. Nå prøver jeg å ta en tur på gravlund den dagen. Trist....men en go` tanke =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hun pleier å få et kort og/eller en telefon der jeg sier jeg er glad i henne 0 Siter
Gjest selvfølgelig Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes det bare er fint med dager som gir et ekstra puff til å gjøre noe hyggelig. man behøver ikke å kjøpe gave, men sende et kort / brev, gå på kaffebesøk, invitere til middag, tegne en tegning, bake en kake, ta en lang telefonsamtale der en har bestemt seg for å bare ta opp ting som mottaker har lyst til å snakke om osv osv Alt etter alder både på moren og barnet, og hvor man bor i forhold til hverandre osv osv Har man lyst kan man selvsagt kjøpe noe (blomst eller gave), men det skal ikke være noe press. I dag er ofte tid og oppmerksomhet det som er hyggeligst å få / gi. 0 Siter
fresja Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tar gjerne med f.eks. en blomst om jeg reiser på besøk rundt morsdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.