Gå til innhold

Parkeringsbot, Keinstein, andre?

Anbefalte innlegg

Gjest bare et lite menneske?
Skrevet

Noen råd og tips?

Har fått en bot jeg mener er helt urettmessig, så jeg klagde. Det er ikke P-selskapet Euro-Park som behandler disse, men et innkrevingsselskap, Aktiv Kapital Finans. Klagen ble avvist, men kan klages inn for en parkeingsklagenemd eller noe sånt.

Da er det seff det enkelste å bare betale boten. Men det provoserer at de kan ture frem som de gjør.

Jeg hadde betalt, og billetten var veldig synlig. Men det var noe med måten den var plassert på som parkeringsvakten tok meg på. Jeg fikk ikke lagt den slik jeg pleier, for bilen sto midt i en diger vanndam... lang historie. uansett, vakten har sett betalingslappen, garantert. De har seff. provisjon, så det er på ren faenskap å gi bot.

Føler det er en lost case. Men synes ikke det er rett at man skal bli så liten som menneske i forhold til disse systemene, hvor det ikke er noe menneske man kan få snakket med. Jeg protesterer over fremmedgjøring og overstyring.

Jeg synes det er dumt å ikke protestere på urimelig behandling. Og det veldig, veldig sure penger.

Gjest mandolina
Skrevet

Klag til parkeringsklagenemda. Parkeringsvaktene trenger en oppstrammer.

Mannen min parkerte i Oslo, med synlig betalt parkeringslapp og allikevel ila de ham bot, fordi bilen var parkert feil i forhold til streker på gaten, og strekene var dekket av is og snø, allikevel fikk han ikke medhold i klagen.

Hvis flere klager, så kanskje parkeringsvaktene får en oppstrammer.

Hilsen

Gjest bare et lite menneske?
Skrevet

Klag til parkeringsklagenemda. Parkeringsvaktene trenger en oppstrammer.

Mannen min parkerte i Oslo, med synlig betalt parkeringslapp og allikevel ila de ham bot, fordi bilen var parkert feil i forhold til streker på gaten, og strekene var dekket av is og snø, allikevel fikk han ikke medhold i klagen.

Hvis flere klager, så kanskje parkeringsvaktene får en oppstrammer.

Hilsen

Samme skjedde kjæresten min ... strekene var dekket av snø, men bot fikk han! 500,-

Skrevet

Jeg fikk bot i posten over en mnd. etter at jeg hadde parkert. Ingen varsel på vinduet, eller noe. Jeg visste 100% sikkert at jeg hadde betalt, og tilfeldigvis fant jeg lappen på gulvet i bilen (støvsuger ikke hver dag, nei). Jeg klagde, men det nyttet ikke. Så ikke ut som de hadde lest brevet mitt ordentlig en gang, svaret var et god-dag-mann-økseskaft svar. Hekkans parkeringsvakter!!

Gjest irriterende!!!
Skrevet

Jeg synes du skal klage, men om du vinner på det er noe annet. Jeg vet om en person som har navnet sitt i lakken på panseret, han har handicappet-kort for parkering.

For ikke lenge siden så var han i avisen med klage over alle bøtene han fikk. Selv om han stod riktig parkert, så fikk han bot. En skulle tro de lette etter muligheter for bot når det gjaldt han. Kortet sto skjevt et ørlite grann. Huff, de vet å terge på seg folk de park.vaktene.

Skrevet

Om jeg hadde betalt, og billetten lå greit synlig i frontruta så hadde i hvertfall jeg klagd. Så jeg hadde gått videre med saken.

Visste ikke at det fantes strenge regler på hvordan dette skulle være jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...