Patsi Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 I natt drømte jeg noe ordentlig teit. Jeg drømte at jeg skulle spille i kirka i vigsel. Orgelet var knøttlite, og befant seg blant benkene - som en slags liten joystick. Salmeboken het "Jesus på beverjakt". Jeg var skikkelig sur i drømmen fordi jeg syntes det var en teit tittel. :-D Hvorfor drømmer man slik?? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 *LOL* Høres ut som noe jeg kunne ha drømt! Aner ikke hvorfor vi drømmer så teite drømmer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 For en morsom drøm (i ettertid i alle fall). Jeg aner ikke hvorfor vi drømmer slikt. Det er det som er så spennende og morsomt med drømmer. De er jo så bisarre til tider! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 For en morsom drøm (i ettertid i alle fall). Jeg aner ikke hvorfor vi drømmer slikt. Det er det som er så spennende og morsomt med drømmer. De er jo så bisarre til tider! Det som også er så rart med slike drømmer er at vi aldri synes det er rart når vi drømmer. Plutselig bor en i en blokk midt i Oslo med veranda som har utsikt til en nydelig strand på Kreta. Det er jo helt som det skal være 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det som også er så rart med slike drømmer er at vi aldri synes det er rart når vi drømmer. Plutselig bor en i en blokk midt i Oslo med veranda som har utsikt til en nydelig strand på Kreta. Det er jo helt som det skal være Ja, kjemperart. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 *LOL* Høres ut som noe jeg kunne ha drømt! Aner ikke hvorfor vi drømmer så teite drømmer. Ho ho. Utrolig vittig tittel, høres ut som en roman av Ragnar Hovland. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.