Gå til innhold

Planlegger å reise til Santorini i sommer, men

Anbefalte innlegg

Gjest forstår det ikke
Skrevet

syns det er så vanskelig å finne billige billeter dit. Enten så finner jeg ikke pakkereise til santorini i det hele tatt, eller så er det kjempedyrt. Finner som regel flybilleter, men ønsker meg pakkepris, med hotell og alt. Kan noen hjelpe? Har surfa både på kelkoo, finn, solfaktor + de enkelte flyselskapene.

Skrevet

Jeg er veldig flink til å finne billige billetter, men da må jeg vite når, fra hvor og hvor mange personer? Hva anser du som dyrt?

Gjest forstår det ikke
Skrevet

Jeg er veldig flink til å finne billige billetter, men da må jeg vite når, fra hvor og hvor mange personer? Hva anser du som dyrt?

Siste uka i mai og første i juni, altså to uker. To personer, fra Stavanger eller Oslo. Dyrt er det jeg fant på startour var det vel, 18 000.

Ca. 7000-8000 for to personer er egentlig den greieste prisen, hvis det er mulig.

Skrevet

Må dere absolutt til Santorini, da?

Jeg var der for noen år siden på en dagstur, og la merke til at prisene var høyere enn ellers på alt. Bare noe så enkelt som en gresk salat kostet flere euro mer enn på Kreta.

Gjest forstår det ikke
Skrevet

Må dere absolutt til Santorini, da?

Jeg var der for noen år siden på en dagstur, og la merke til at prisene var høyere enn ellers på alt. Bare noe så enkelt som en gresk salat kostet flere euro mer enn på Kreta.

MÅ ikke, men har veldig lyst ja. Leste i et blad at en middag med gresk salat og musaka, koster rundt 100 kr, så det syns jeg var billig da:) At andre plasser på Kreta er billigere for nå være så. Det finnes andre land som er enda billigere, men man trenger ikke å reise dit det er billigst heller...

Skrevet

MÅ ikke, men har veldig lyst ja. Leste i et blad at en middag med gresk salat og musaka, koster rundt 100 kr, så det syns jeg var billig da:) At andre plasser på Kreta er billigere for nå være så. Det finnes andre land som er enda billigere, men man trenger ikke å reise dit det er billigst heller...

Det er helt riktig, men nå var utgangspunktet ditt at du ønsket å finne en billigere reise...

Santorini er dyrt, i forhold til andre greske øyer.

Skrevet

Siste uka i mai og første i juni, altså to uker. To personer, fra Stavanger eller Oslo. Dyrt er det jeg fant på startour var det vel, 18 000.

Ca. 7000-8000 for to personer er egentlig den greieste prisen, hvis det er mulig.

Apollo har til cirka 9500 fra Gardermoen to uker på santorini for to med avreise den 26/5. Kan det være noe?

Gjør et søk på www.apollo.no?

Gjest forstår det ikke
Skrevet

Apollo har til cirka 9500 fra Gardermoen to uker på santorini for to med avreise den 26/5. Kan det være noe?

Gjør et søk på www.apollo.no?

Ja, det kunne vært noe. Skal se nærmere på det. Tusen takk :)

Skrevet

Hva med å kjøpe billige flybilletter til Kreta og så ta båten over? Tar ikke så mange timene, og kan være en del å spare på det!

Gjest forstår det ikke
Skrevet

Hva med å kjøpe billige flybilletter til Kreta og så ta båten over? Tar ikke så mange timene, og kan være en del å spare på det!

Jo det går selfølgelig an, men da må man bestille hotell utenom. Da blir det ikke pakkepris, og det er det billigste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...