Gå til innhold

fotoboks med leiebil

Anbefalte innlegg

Gjest Rolf golf
Skrevet

En liten digresjon fra min side da jeg kom til å tenke på en liten notis i et herreblad for en tid tilbake. Man kjøper en boks med slik ekspanderende skum som man bruker i byggebransjen til isolering/branntetting etc. Deretter finner man seg en fotoboks som man borrer et lite hull i siden av og fyller opp fotoboksen med skummet.

Er vil ikke anbefale noen å gjøre det, men det kunne vært artig å vite om noen har prøvd noe lignende!?!

Gjest galvanisert
Skrevet

Du er klar over at slike hjernedøde ting bare øker bøtene? De må jo da ha penger for å betale for skadene og så går bøtene enda mer opp.

Skrevet

Hehe, joda fristende, men det hjelper ikke en dritt, det blir nok heller dyrere for oss billister, noen skal jo dekke de kostnadene også.

Skrevet

Etter hva jeg har hørt skjer det oftere og oftere at bildene sendes til politiet online etter knipsing, så det hjelper fint lite med hærverk på fotoboksene.

Men hva har leiebil med skumtrikset å gjøre??

Gjest Rolf golf
Skrevet

Etter hva jeg har hørt skjer det oftere og oftere at bildene sendes til politiet online etter knipsing, så det hjelper fint lite med hærverk på fotoboksene.

Men hva har leiebil med skumtrikset å gjøre??

Dette innlegget skulle egentlig ligge som en digresjon til tråden som heter "fotoboks med leiebil" og som ligger litt lenger ned på listen. Den havnet litt feil kan du si...

Skrevet

Dette innlegget skulle egentlig ligge som en digresjon til tråden som heter "fotoboks med leiebil" og som ligger litt lenger ned på listen. Den havnet litt feil kan du si...

Ja, jeg så den andre tråden senere;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...