Gå til innhold

Ett bra spisested i kr.sand!! Takk!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ti minutter? ok, har aldri gått dit, bare bilet :) Tacomix ei jo ung og sprek, så det kn hun klare da ;)

Ser du kaller meg ung og sprek, hmm:|! Takk for det:)!

Ja, jeg er vel kanskje det. Jo, jeg sier at jeg er ung og sprek:)! Jeg lurer på hvor gammel jeg er? *tenker*

Men bagarsje må jeg drasse på. Du ser nok meg i kr.sand den dagen du vet.

Ei som er forvirret og vimser rundt med kart, kompass og bagasje.

Du kommer til å le deg igjel om du ser meg:)!

Men må si det hadde vært koslig å treft på deg, pekkaline:)!

Skrevet

Takk for anbefallingen, det er noe samme av corn carne vi har her i norge eller? Med bønner osv, eller er det noe annet? Uansett, takk for svar!

Det minner om taco, egentlig. Kjøtt, ost og grønnsaker i tortilla, med rømme og salsa. Kjempegodt og masse mat for pengene!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det minner om taco, egentlig. Kjøtt, ost og grønnsaker i tortilla, med rømme og salsa. Kjempegodt og masse mat for pengene!

Tusen takk. Da har jeg noe forslag hva jeg kan ta. Er ei som aldri får bestemt meg for jeg et aldri hva som er best. Men da har jeg hvertfall et forslag. Tusen takk!

Da får jeg se hva jeg har lyst på, på den aktuelle dagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...