Gå til innhold

Gammel PC - for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiåringen kan få overta en gammel pc.

Spesifikasjoner: Pentium 90 Mhz CPU, 64MB RAM, 32x cd-rom, Windows 98.

Er den i det hele tatt brukbar til noe som helst, eller er den ikke verd plassen den kommer til å ta?

Skrevet

Tjah... man kan surfe nett og legge kabal og skrive dokumenter på den. De fleste litt mer avanserte dataspill vil den antagelig ikke være så glad i.

Skrevet

windows 98 har og problemer med å registrere blootooth enheter(som mp3 spiller osv)Når de skal legge inn sanger på den. Det burde du kanskje tenke på.. Mange ungdommer driver jo med det..

Gjest Elextra
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert, men svaret beror vel helt på hva PC'en skal brukes til?

Antar den er for gammel for de nyeste spillene.

Skrevet

Det kommer jo an på hva han skal bruke den til. En del nye spille vil nok ikke gå, men jeg hadde klart meg fint med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...