Gå til innhold

Telenor regning!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan er dette her? Når får en regning igjen? Jeg fikk min siste regning den 05.12.06! Begynner å bli lenge siden, hele 2 måneder. Pleier å få fast 1 gang i måneden, men ikke nå!

Gjest mandolina
Skrevet

Logg deg inn på Telenor sine sider og sjekk selv.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Logg deg inn på Telenor sine sider og sjekk selv.

Hilsen

Takk for svar! Men det var ikke det jeg trengte.

Får jo ikke svar på når en får regning nestegang der. Synes dette er rart at jeg enda ikke har fått noen regning!

Gjest paprikababe
Skrevet

Er ikke du student? Telenor er vel omtrent det dyreste man kan ha..

Gjest Tacomix
Skrevet

Er ikke du student? Telenor er vel omtrent det dyreste man kan ha..

Ja, jeg er student, men det spørs jo helt annpå hvilke abonnement en har. Det jeg har greier jeg fint å ha, det er absolutt ikke dyrt det jeg har!

Kom med noe som er billiger, skal leite lenge etter det tipper jeg!

Skrevet

Ja, jeg er student, men det spørs jo helt annpå hvilke abonnement en har. Det jeg har greier jeg fint å ha, det er absolutt ikke dyrt det jeg har!

Kom med noe som er billiger, skal leite lenge etter det tipper jeg!

Billigere enn telenor? Heh, den er ikke vanskelig, sånn ca alle er det.

Gjest Tacomix
Skrevet

Billigere enn telenor? Heh, den er ikke vanskelig, sånn ca alle er det.

Kan du komme med linker da og bevise det?

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje du kan ringe kundeservice og høre?

Når jeg hadde telenor så fikk jeg aldri regning til fast tid, den kom nå og da.

Men de får ikke meg tilbake som kunde...

Jeg får litt småangst når det tar lang tid mellom regningene, he he redd jeg har skravlet alt for mye ;o)

Nå får jeg fast regning i midten av mnd, forfall i slutten.

Skrevet

Dersom du sitter på pengene og lurer på om du kan bruke dem så ville jeg ringt dem... Du skulle nok hatt en nå ja...

Jeg har også telenor! Og ingen har kunnet komme frem med noe billigere til mitt bruk :)

Gjest mandolina
Skrevet

Takk for svar! Men det var ikke det jeg trengte.

Får jo ikke svar på når en får regning nestegang der. Synes dette er rart at jeg enda ikke har fått noen regning!

Du kan jo logge deg inn og se på forrige regning og se på hvor mye du har ringt for hidtil, og da kan du se hvornår du får neste regning.

Hos oss endret Telenor betalingsperioden fra 1 måned til tre måneder uten å varsle, sikkert pga lite telefonbruk.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Kanskje du kan ringe kundeservice og høre?

Når jeg hadde telenor så fikk jeg aldri regning til fast tid, den kom nå og da.

Men de får ikke meg tilbake som kunde...

Jeg får litt småangst når det tar lang tid mellom regningene, he he redd jeg har skravlet alt for mye ;o)

Nå får jeg fast regning i midten av mnd, forfall i slutten.

Takk for svar!

Heldigvis kan jeg sjekke hvor mye jeg har brukt på mine sider. Har ca 2 måneders forbruk nå som jeg tiligere bare har brukt 1 måned på. Er stolt av meg selv. Ikke er det snakk om mye penger for det. Veldig glad, men vil jo betale snart for det!

Gjest Tacomix
Skrevet

Du kan jo logge deg inn og se på forrige regning og se på hvor mye du har ringt for hidtil, og da kan du se hvornår du får neste regning.

Hos oss endret Telenor betalingsperioden fra 1 måned til tre måneder uten å varsle, sikkert pga lite telefonbruk.

Hilsen

Da kan det være at jeg har hatt for lite forbruk som er årsaken! Forstår ikke at jeg kan ha så lite forbruk når jeg var på ferie!

Gjest mandolina
Skrevet

Da kan det være at jeg har hatt for lite forbruk som er årsaken! Forstår ikke at jeg kan ha så lite forbruk når jeg var på ferie!

Det er det jo bare Telenor, som kan gi deg svar på.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Dersom du sitter på pengene og lurer på om du kan bruke dem så ville jeg ringt dem... Du skulle nok hatt en nå ja...

Jeg har også telenor! Og ingen har kunnet komme frem med noe billigere til mitt bruk :)

Takk for svar! Jeg tipper at det er pga. lite forbruk som er årsaken her. Men må vel ringe å høre kanskje, bare det at det er så dyrt og ringe de, kanskje det er bedre med en mail!

Andre her har svart meg at telenor er det dyreste en kan ha. Det tviler jeg veldig på etter mitt behov også. Det er det billigste som jeg vet om, akkurat det jeg har etter mitt bruk!

Så det er godt andre også er enig etter hva jeg har. Alle kan ikke ha samme bruk og behov. Jeg har hvertfall godt ned i mobil regning. I andre abonnement tror jeg at at det hadde blitt dyrere!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er det jo bare Telenor, som kan gi deg svar på.

Hilsen

Det er sant. Sjekket mitt fobruk og det er sinnsykt lite. Er overrasket. Men takk for svarene!

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for svar!

Heldigvis kan jeg sjekke hvor mye jeg har brukt på mine sider. Har ca 2 måneders forbruk nå som jeg tiligere bare har brukt 1 måned på. Er stolt av meg selv. Ikke er det snakk om mye penger for det. Veldig glad, men vil jo betale snart for det!

Jeg synes det å kunne sjekke er en veldig grei ordning. Jeg var utrolig spent på summen etter en ferietur, men den var heldigvis levelig.

Men jeg ble så lei av at telenor ringte meg nord og ned, så jeg sa opp hele abonnementet, har jeg sagt nei til å binde meg, så har jeg sagt nei.

Gjest Shira12
Skrevet

Takk for link hvertfall. Da skal jeg teste ut etter mitt forbruk på sist regning! Så får vi sjekke. Men uansett er mitt abonnement super billig etter mitt bruk! Jeg har vanvittig små regninger hver måned!

Om du har problem med at regningene er for små, så kan jeg være behjelpelig og sende deg mine ;o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes det å kunne sjekke er en veldig grei ordning. Jeg var utrolig spent på summen etter en ferietur, men den var heldigvis levelig.

Men jeg ble så lei av at telenor ringte meg nord og ned, så jeg sa opp hele abonnementet, har jeg sagt nei til å binde meg, så har jeg sagt nei.

Det forstår jeg! Kjedlig å bli mast på slik!

Jeg er super fornøyd med det jeg har! Jeg får vel regning om 1 måned sikkert siden jeg har mini forbruk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...