Gå til innhold

Telenor regning!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan er dette her? Når får en regning igjen? Jeg fikk min siste regning den 05.12.06! Begynner å bli lenge siden, hele 2 måneder. Pleier å få fast 1 gang i måneden, men ikke nå!

Gjest mandolina
Skrevet

Logg deg inn på Telenor sine sider og sjekk selv.

Hilsen

Gjest Tacomix
Skrevet

Logg deg inn på Telenor sine sider og sjekk selv.

Hilsen

Takk for svar! Men det var ikke det jeg trengte.

Får jo ikke svar på når en får regning nestegang der. Synes dette er rart at jeg enda ikke har fått noen regning!

Gjest paprikababe
Skrevet

Er ikke du student? Telenor er vel omtrent det dyreste man kan ha..

Gjest Tacomix
Skrevet

Er ikke du student? Telenor er vel omtrent det dyreste man kan ha..

Ja, jeg er student, men det spørs jo helt annpå hvilke abonnement en har. Det jeg har greier jeg fint å ha, det er absolutt ikke dyrt det jeg har!

Kom med noe som er billiger, skal leite lenge etter det tipper jeg!

Skrevet

Ja, jeg er student, men det spørs jo helt annpå hvilke abonnement en har. Det jeg har greier jeg fint å ha, det er absolutt ikke dyrt det jeg har!

Kom med noe som er billiger, skal leite lenge etter det tipper jeg!

Billigere enn telenor? Heh, den er ikke vanskelig, sånn ca alle er det.

Gjest Tacomix
Skrevet

Billigere enn telenor? Heh, den er ikke vanskelig, sånn ca alle er det.

Kan du komme med linker da og bevise det?

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje du kan ringe kundeservice og høre?

Når jeg hadde telenor så fikk jeg aldri regning til fast tid, den kom nå og da.

Men de får ikke meg tilbake som kunde...

Jeg får litt småangst når det tar lang tid mellom regningene, he he redd jeg har skravlet alt for mye ;o)

Nå får jeg fast regning i midten av mnd, forfall i slutten.

Skrevet

Dersom du sitter på pengene og lurer på om du kan bruke dem så ville jeg ringt dem... Du skulle nok hatt en nå ja...