Gå til innhold

Telenor regning!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Om du har problem med at regningene er for små, så kan jeg være behjelpelig og sende deg mine ;o)

Ja, bare kom med dine regninger du;)! Hehe. Nei, jeg tviler på jeg har økonomi til det. Jeg har det supert med så billig jeg har det nå for tiden! Jeg forstår ikke at jeg kunne ha så lite nå etter jul. Jeg ringte jo mye da siden jeg ikke var hjemme!

Gjest paprikababe
Skrevet

Ja, jeg er student, men det spørs jo helt annpå hvilke abonnement en har. Det jeg har greier jeg fint å ha, det er absolutt ikke dyrt det jeg har!

Kom med noe som er billiger, skal leite lenge etter det tipper jeg!

www.talkmore.no

www.onecall.no

www.tellmore.no

Gjest Tacomix
Skrevet

www.talkmore.no

www.onecall.no

www.tellmore.no

Takk for linker da. Men tenker det er billigere det jeg har egentlig etter mitt forbruk!

Gjest Shira12
Skrevet

Det forstår jeg! Kjedlig å bli mast på slik!

Jeg er super fornøyd med det jeg har! Jeg får vel regning om 1 måned sikkert siden jeg har mini forbruk!

Jeg fikk bare nok jeg, så jeg byttet.

Nå har jeg Chess, veldig greitt, betaler ikke annet enn det jeg ringer og tekster for, til lave priser.

Fint at du er fornøyd da :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg fikk bare nok jeg, så jeg byttet.

Nå har jeg Chess, veldig greitt, betaler ikke annet enn det jeg ringer og tekster for, til lave priser.

Fint at du er fornøyd da :o)

Bra at også du er fornøyd:)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, bare kom med dine regninger du;)! Hehe. Nei, jeg tviler på jeg har økonomi til det. Jeg har det supert med så billig jeg har det nå for tiden! Jeg forstår ikke at jeg kunne ha så lite nå etter jul. Jeg ringte jo mye da siden jeg ikke var hjemme!

Det er ikke at du har nå en påbegynt ny regning, og at en er på vei i posten? Så vises ikke annet enn det påbegynte beløpet?

Eller så har du vel rett og slett brukt telefonen lite. :o)

Gjest paprikababe
Skrevet

Takk for linker da. Men tenker det er billigere det jeg har egentlig etter mitt forbruk!

Ikke hvis du betaler månedspris. Jeg har talkmore selv og betaler kun for det jeg ringer for. Hvilket telenorabbonnement har du?

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke hvis du betaler månedspris. Jeg har talkmore selv og betaler kun for det jeg ringer for. Hvilket telenorabbonnement har du?

Jeg har en månedspris i måneden ja, men det er for å få noen gratis meldinger i måneden. Så da går det opp i opp!

Jeg har Telenor djuice allstar! Mitt abonnement som jeg er superfornøyd med.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er ikke at du har nå en påbegynt ny regning, og at en er på vei i posten? Så vises ikke annet enn det påbegynte beløpet?

Eller så har du vel rett og slett brukt telefonen lite. :o)

Jeg får mine regninger i nettbanken:o)! Så det beløpet jeg har på mine sider nå er fra 5 des og fram til idag. Jeg er så fornøyd at en ikke skulle tro at det var sant.

Jeg har tydligvis brukt telefonen veldig lite i det siste! Det er bare godt, men forstår ikke at jeg har gått så kraftig ned!

Skrevet

Takk for svar! Jeg tipper at det er pga. lite forbruk som er årsaken her. Men må vel ringe å høre kanskje, bare det at det er så dyrt og ringe de, kanskje det er bedre med en mail!

Andre her har svart meg at telenor er det dyreste en kan ha. Det tviler jeg veldig på etter mitt behov også. Det er det billigste som jeg vet om, akkurat det jeg har etter mitt bruk!

Så det er godt andre også er enig etter hva jeg har. Alle kan ikke ha samme bruk og behov. Jeg har hvertfall godt ned i mobil regning. I andre abonnement tror jeg at at det hadde blitt dyrere!

Jeg har non stop, sender masse sms og mms gratis hele tida, ringer fint lite. Til ungene ringer jeg gratis, fri familie. Det koster meg 299kr pr mnd. Før hadde jeg kontant kort og regninger på nærmere 3000kr pr mnd. Jadda, har det så fint nå atte :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har non stop, sender masse sms og mms gratis hele tida, ringer fint lite. Til ungene ringer jeg gratis, fri familie. Det koster meg 299kr pr mnd. Før hadde jeg kontant kort og regninger på nærmere 3000kr pr mnd. Jadda, har det så fint nå atte :)

Det er bra du er fornøyd:)! Så du liker non stop du da siden du har det abonnementet:P!

Jeg har selv allstar nå. Hadde non stop før, men det ble veldig dyrt for meg selv om jeg for det meste sender mest meldinger, men jeg ringer jo innimellom. Så da fant jeg ut at allstar er det aller beste etter mitt bruk.

Det er godt at vi har ulike behov;)

Gjest paprikababe
Skrevet

Jeg har en månedspris i måneden ja, men det er for å få noen gratis meldinger i måneden. Så da går det opp i opp!

Jeg har Telenor djuice allstar! Mitt abonnement som jeg er superfornøyd med.

Så bra at du er fornøyd. Ingenting er bedre enn det! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Så bra at du er fornøyd. Ingenting er bedre enn det! :)

Det var bra sagt:)!

Gjest regning?
Skrevet

Tror ikke det blir sendt ut noe regning før forbruket har kommet over 300,-.

Skrevet

Jeg har også i årevis fått regning hver måned fra Telenor (jeg gikk etter eget ønske over fra 3 mnd til 1 mnd.etter en periode med store regninger).

Nå er regningen veldig liten, så sist gikk det lang tid før jeg fikk regning.

Skrevet

Er ikke du student? Telenor er vel omtrent det dyreste man kan ha..

Jeg er trofast kunde hos telenor :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Tror ikke det blir sendt ut noe regning før forbruket har kommet over 300,-.

Takk for svar! Har en følse for det selv, at de ikke sender ut før over så og så mye. Men jeg vil ha den fast for det.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har også i årevis fått regning hver måned fra Telenor (jeg gikk etter eget ønske over fra 3 mnd til 1 mnd.etter en periode med store regninger).

Nå er regningen veldig liten, så sist gikk det lang tid før jeg fikk regning.

Takk for svar! Håper jeg får regninga snart. Jeg går her og bare venter på den regninga. Men det er godt at den er liten, men den kan bli vanvittig stor om de tar 3 og 3 måneder for det. Jeg vil ha den nå, men må nok vente 1 måned til!

Skrevet

Det er bra du er fornøyd:)! Så du liker non stop du da siden du har det abonnementet:P!

Jeg har selv allstar nå. Hadde non stop før, men det ble veldig dyrt for meg selv om jeg for det meste sender mest meldinger, men jeg ringer jo innimellom. Så da fant jeg ut at allstar er det aller beste etter mitt bruk.

Det er godt at vi har ulike behov;)

Hei. Jeg har også allstar, og pleier å sjekke hvordan regningen ligger an på "mine sider" på www.telenormobil.no.

Du kan jo prøve det? (Logge inn, så får du god oversikt)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei. Jeg har også allstar, og pleier å sjekke hvordan regningen ligger an på "mine sider" på www.telenormobil.no.

Du kan jo prøve det? (Logge inn, så får du god oversikt)

Takk for svar! Jeg sjekker mine sider og vet hvilke beløp jeg har osv. Men jeg venter på regninga. Det som er problemet her, jeg vet ikke når jeg får den. Vil gjerne betale nå så er jeg ferdig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...