Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja, damer? Blir dere tent av dette utstyret? Og tror dere han har mista mobilen med vilje? Enkelte burde passe bedre på telefonen sin. Patetisk uansett å gå rundt med slike bilder synes nå jeg. 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Han var(er) godt utstyrt ja, det skal ikke stå på det Håper bildene av han ikke blir å fly rundt i mail til folk, stakkar fyr... 0 Siter
leni76 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 ja..de bildene er virkelig DRØYE!!! fikk litt bakoversveis jeg..hehe 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Han var(er) godt utstyrt ja, det skal ikke stå på det Håper bildene av han ikke blir å fly rundt i mail til folk, stakkar fyr... Selvsagt gjør de det! Og han ber om det, så det er ikke synd på han. Det er jo bare god PR. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke sett noen bilder jeg. Hvor ser man dem, da? 0 Siter
Osiris Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Kan noen sende disse bildene til [email protected]? 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er det han musical-fyren? Garantert gjort det med vilje, dusten. Hvor har du sett dem? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er det han musical-fyren? Garantert gjort det med vilje, dusten. Hvor har du sett dem? Hang på oppslagstavla på skolen i dag. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hang på oppslagstavla på skolen i dag. Hahaha, kult. Men er det han musicalfyren? 0 Siter
leni76 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hahaha, kult. Men er det han musicalfyren? yepp..er han musical fyren..var også med i gruppa cape og var programleder for dansefeber i fjor. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hahaha, kult. Men er det han musicalfyren? Han i Skal vi danse? Latterlig mann. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 yepp..er han musical fyren..var også med i gruppa cape og var programleder for dansefeber i fjor. Da vet jeg hvem det er =) Og da virker han for meg som typen til å ville vise seg frem med vilje. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Aner ikke hvem det er. Skal vi danse? 0 Siter
leni76 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Aner ikke hvem det er. ikke "skal vi danse" det gikk på tv2.. dansefeber på tvnorge! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke sett dem. Hvis noen har dem kan de sende dem til [email protected] så skal jeg uttale meg etterpå. hehe 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 ikke "skal vi danse" det gikk på tv2.. dansefeber på tvnorge! Jaja, har ikke sett noen av de danseprogrammene... 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Da vet jeg hvem det er =) Og da virker han for meg som typen til å ville vise seg frem med vilje. Festa med han for et års tid siden og han gav en veldig godt intrykk selv om man ikke skulle tro det. Han var den som stakk seg minst ut av alle.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har ikke sett dem. Hvis noen har dem kan de sende dem til [email protected] så skal jeg uttale meg etterpå. hehe Hvis du får bildene, kan ikke du sende de videre til meg? [email protected] Ble nyskjerrig jeg også nå ;p 0 Siter
Line Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Selvsagt gjør de det! Og han ber om det, så det er ikke synd på han. Det er jo bare god PR. Det er vel ikke han som har bedt om at de skal sirkulere. Det er over to år siden han la dem ut på ei nettside, og han er visstnok ikke spesielt glad for at de er kommet i omløp. Det kunne han kanskje tenkt på den gangen, forsåvidt... Bra pr er det sikkert for han, sånn sett, selv om det ikke er den mest flatterende. Fyren er jo bare lekker, synes nå jeg da. Utrolig flink til å danse også! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.