amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nå blei jeg også jævla nysgjerrig! Sender du til meg og? [email protected] Jepp. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Herregud! Jeg driter jo egentlig i sånt som dette, men _dette_ har jeg lyst til å se. [email protected] om du kunne være så søt? Sender nå. :-) 0 Siter
Gjest honolulu Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 PLEASE send mail med bildene til meg også. Mailadresse: [email protected] Ble skikkelig nyfiken.... 0 Siter
leni76 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Christ! hehe..må jo le da..dere ble veldige nysgjerrige!! artig :-)) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Christ! Ja, sant? Fikk helt hakeslepp jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 PLEASE send mail med bildene til meg også. Mailadresse: [email protected] Ble skikkelig nyfiken.... Done. ,-P 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 PLEASE send mail med bildene til meg også. Mailadresse: [email protected] Ble skikkelig nyfiken.... sendt:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja, sant? Fikk helt hakeslepp jeg. Goddamnit, jeg skjøner jo at fyren syntes det var pinlig å få de bildene på avveie, dah! Hehehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 hehe..må jo le da..dere ble veldige nysgjerrige!! artig :-)) Jeg blei dritnysgjerrig. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sender nå. :-) WOW! Det er alt jeg kan si akkurat nå 0 Siter
Gjest honolulu Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 sendt:) Jesufader!!!! Den gutten har virkelig utstyret i orden. Hvor kommer egentlig bildene i fra? Har han selv tatt dem og lagt dem ut på nettet? Han kan da umulig ha slike bilder på mobilen sin. Hvis du lar deg fotografere i sånne posisjoner, må du jo kanskje regne med at noen kan misbruke bildene. Eller? 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jesufader!!!! Den gutten har virkelig utstyret i orden. Hvor kommer egentlig bildene i fra? Har han selv tatt dem og lagt dem ut på nettet? Han kan da umulig ha slike bilder på mobilen sin. Hvis du lar deg fotografere i sånne posisjoner, må du jo kanskje regne med at noen kan misbruke bildene. Eller? Hehe.. det kan du si.. han hadde skremt vekk meg iallefall !! Aner ikke hvor bildene kommer fra men de har jo tydeligvis blitt tatt engang 0 Siter
leni76 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hehe.. det kan du si.. han hadde skremt vekk meg iallefall !! Aner ikke hvor bildene kommer fra men de har jo tydeligvis blitt tatt engang pc`n hans ble stjålet og bildene lå der. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 yepp..er han musical fyren..var også med i gruppa cape og var programleder for dansefeber i fjor. Btw.. d [email protected]? =) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg blei dritnysgjerrig. hehe jeg og, og etter kommentarene til dem som så bildene etterhvert, så er det ikke rart at enda flere ble nysgjerrige. ;-P 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noen som gidder å sende bildene til meg også?? [email protected] 0 Siter
Gimmick Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 pc`n hans ble stjålet og bildene lå der. hehe.. huffda.. at de ikke lærer.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 pc`n hans ble stjålet og bildene lå der. Jeg skjønner ikke hvordan folk får stjelt pc'er jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.