Gemini Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Værsågod. :-) Takk! Var så utålmodig (hihi), så nå har jeg fått dem dobbelt Joda, har ikke noe å skamme seg over sånn sett, bortsett fra at han burde passet bedre på bildene sine da..! Er litt "verre" bilder å få sirkulert enn Conradi sine synes jeg. Men å gå ut i media om det er jo uansett bare å helle bensin på bålet og sørge for at langt flere - som meg - får se bildene da... 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg spurte om noen kunne sende meg bildene, og det er snart tre timer siden.... Kan jeg også få se utstyret? [email protected] sendt 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Takk! Var så utålmodig (hihi), så nå har jeg fått dem dobbelt Joda, har ikke noe å skamme seg over sånn sett, bortsett fra at han burde passet bedre på bildene sine da..! Er litt "verre" bilder å få sirkulert enn Conradi sine synes jeg. Men å gå ut i media om det er jo uansett bare å helle bensin på bålet og sørge for at langt flere - som meg - får se bildene da... enig. Hadde det ikke kommet i media, hadde ingen av oss visst om dem. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tror nok mobilen hans ble "stjålet" ja *LOL* 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sendt videre til deg Takker og bukker - han kan ikke klage på utstyret iallefall.... OMG tror jeg hadde blitt litt overrasket ved første møte ja 0 Siter
Osiris Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sendt videre til deg også Takk! Fyren har jo en enorm en! 0 Siter
tula Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ok! Sett! studert! og vurdert! Konklusjon;DÆVEN! (Thanks Amber) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ok! Sett! studert! og vurdert! Konklusjon;DÆVEN! (Thanks Amber) My pleasure. :-) Jeg har ennå ikke kommet meg fra sjokket. Han må runke med begge hendene sikkert. ;-P 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 vel...jeg har tvilsomme bilder både å pc'en og mobilen. men så er jeg ikke kjendis dah... Synes du ikke tanken på at uvedkommende kan få tak i dem er litt kjip, a? Men det er jo sant - hvis du ikke er kjendis er det sikkert ikke så interessant for andre heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 My pleasure. :-) Jeg har ennå ikke kommet meg fra sjokket. Han må runke med begge hendene sikkert. ;-P *prikker amber på skulderen* har du bildene? kunne du vært en engel og sendt meg dem? *smiler pent* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 *prikker amber på skulderen* har du bildene? kunne du vært en engel og sendt meg dem? *smiler pent* Done. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Synes du ikke tanken på at uvedkommende kan få tak i dem er litt kjip, a? Men det er jo sant - hvis du ikke er kjendis er det sikkert ikke så interessant for andre heller. Joa, men jeg tror ikke det er så spennende når jeg ikke er kjendis. Satser på at det går bra. :-) 0 Siter
tamarana Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 sendt Jeg også vil se:-) [email protected] 0 Siter
tamarana Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noen som kan være så snille å sende de til meg også, dette må jeg bare se:-) [email protected] NB! husk å ta med turbo i adressen selv om den ikke blir blå. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg også vil se:-) [email protected] sendt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.