tamarana Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 sendt Wow, det må man si... Hadde blitt skremt jeg:-) Tusen takk for raskt svar:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noen som kan være så snille å sende de til meg også, dette må jeg bare se:-) [email protected] NB! husk å ta med turbo i adressen selv om den ikke blir blå. Done. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Wow, det må man si... Hadde blitt skremt jeg:-) Tusen takk for raskt svar:-) Ser jeg var sent ute. jaja. så har du to stk mail med bilder. ,-P 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Done. :-) Meg også, meg også!!! [email protected] 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Meg også, meg også!!! [email protected] Har sendt til deg. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Meg også, meg også!!! [email protected] hehe, nå har du og mail. ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 til meg også da? [email protected] Værsågod. .-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ok! Sett! studert! og vurdert! Konklusjon;DÆVEN! (Thanks Amber) Imponert? Virker han tiltrekkende? 0 Siter
tula Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Imponert? Virker han tiltrekkende? Imponert? Jepp Tiltrekkende? Både ja og nei;) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Imponert? Jepp Tiltrekkende? Både ja og nei;) lol, damer tiltrekkes av så mange drittsekker. 0 Siter
tula Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 lol, damer tiltrekkes av så mange drittsekker. Nå var det ikke drittsekken som var tiltrekkende dah..... 0 Siter
scara Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 kan jeg åzzå få dem ??? [email protected] 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nå var det ikke drittsekken som var tiltrekkende dah..... Pikken, ja! Det er størrelsen som teller, bare innrøm det! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Da har jeg sendt dem til deg. *iler inn og ser* ;o) 0 Siter
tula Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Pikken, ja! Det er størrelsen som teller, bare innrøm det! Neida! Når det virkelig kommer til stykket så spiller ikke størrelsen noen rolle;) Det blir vel bare litt sånn som med gutter som liker å se stoore pupper;) Ikke dermed sagt at dens utkårede må ha det! Mer som en kuriositet;) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Neida! Når det virkelig kommer til stykket så spiller ikke størrelsen noen rolle;) Det blir vel bare litt sånn som med gutter som liker å se stoore pupper;) Ikke dermed sagt at dens utkårede må ha det! Mer som en kuriositet;) Godt å høre. Selv om ikke alle gutter liker store pupper, da. Jeg synes de mellomstore/litt små er mye bedre enn marianergropbrød. Pupper har heller ikke særlig mye å si for den seksuelle tilfredsstillelsen, slik peniser har for damer. Det kommer til et minstemål som ikke kan aksepteres. 0 Siter
Gjest Yoyou Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Værsågod. .-) eh....amber, kan du sende den til meg og??? [email protected] ??? ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.