Gå til innhold

Kjetil Tefke tar en Conradi!

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• Gimmick

11

• mariaflyfly

8

• EllaJo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har sendt til deg. ;)

Oj sann! Eh, er det vanlig å ha slike bilder på mobilen sin?

Skrevet

Oj sann! Eh, er det vanlig å ha slike bilder på mobilen sin?

Akkurat det lurer jeg også på. For min egen del ville det vært ganske uaktuelt å lagre denslags på mobilen min. Det ville i grunnen være ganske uaktuelt å stikke rasshølet mitt omtrent oppi kameraet også. Men jeg er ikke kjendis. ;)

Skrevet

hehe, nå har du og mail. ;-)

Takk, takk. Men altså. For det første OJ!

For det andre. Er det vanlig å ta slike bilder og ha dem liggende på mobilen?

Skrevet

kan jeg også se please?

[email protected]

LOL, må si dere er kåte alle sammen!

Dere får spørre noen andre, jeg vil ikke være med å spre slike personlige bilder :-)

margerita1365380476
Skrevet

LOL, må si dere er kåte alle sammen!

Dere får spørre noen andre, jeg vil ikke være med å spre slike personlige bilder :-)

Jeg fant bildet selv. Søkte på google, rakk ikke vente....

Skrevet

Akkurat det lurer jeg også på. For min egen del ville det vært ganske uaktuelt å lagre denslags på mobilen min. Det ville i grunnen være ganske uaktuelt å stikke rasshølet mitt omtrent oppi kameraet også. Men jeg er ikke kjendis. ;)

*LOL* Nei, jeg er heller ikke kjendis og har vel derfor heller ikke trang til slikt :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL* Nei, jeg er heller ikke kjendis og har vel derfor heller ikke trang til slikt :)

Det står i kjendismanualen, det. Minst ett bilde med rasshølet nærmest mulig linsa. Det er faktisk en mann som har blitt kjendis på ekstremt rasshølbilde, bare søk etter goatse. Hehe.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg fant bildet selv. Søkte på google, rakk ikke vente....

hvor fant du det på nettet?

orker ikke å opprette en egen mailadresse til ære for pikken til kjetil....

...men er slave av min egen nysgjerrighet...

Gjest Aviaana
Skrevet

fatter ikke hvor folk har hodet sitt. Jeg kunne aldri hatt intime bilder av meg selv på mobilen. Har mistet mobilen min to ganger. Bare tanken på at det lå bilder av meg selv på nettet.....

Da hadde jeg emigrert.

Skrevet

fatter ikke hvor folk har hodet sitt. Jeg kunne aldri hatt intime bilder av meg selv på mobilen. Har mistet mobilen min to ganger. Bare tanken på at det lå bilder av meg selv på nettet.....

Da hadde jeg emigrert.

Ikke la dere lure, den er ikke SÅ stor! Så på vinkelen bildene er tatt fra. Og hadde han lagt hånda helt om pikken, ville den ikke virket så gedigen. Tipper den er over normal, men ikke over alle dimensjoner. Tefkes kukk er oppskrytt.

Tips: 19 cm.

Skrevet

Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre*

Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre*

Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) :D

Hehe, så ut som det var noen andre enn damene han fridde til, ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...