Gjest Yoyou Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 ....noen som kan sende det til meg??? [email protected] ??? ;-)) 0 Siter
flowy Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Meg også, meg også!!! [email protected] Gidder du å sende den til meg, jubalong70? [email protected] Jeg sendte deg Conradi.. Hehe.. 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 kan jeg også se please? [email protected] 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har sendt til deg. Oj sann! Eh, er det vanlig å ha slike bilder på mobilen sin? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Oj sann! Eh, er det vanlig å ha slike bilder på mobilen sin? Akkurat det lurer jeg også på. For min egen del ville det vært ganske uaktuelt å lagre denslags på mobilen min. Det ville i grunnen være ganske uaktuelt å stikke rasshølet mitt omtrent oppi kameraet også. Men jeg er ikke kjendis. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 hehe, nå har du og mail. ;-) Takk, takk. Men altså. For det første OJ! For det andre. Er det vanlig å ta slike bilder og ha dem liggende på mobilen? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 kan jeg også se please? [email protected] LOL, må si dere er kåte alle sammen! Dere får spørre noen andre, jeg vil ikke være med å spre slike personlige bilder :-) 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 LOL, må si dere er kåte alle sammen! Dere får spørre noen andre, jeg vil ikke være med å spre slike personlige bilder :-) Jeg fant bildet selv. Søkte på google, rakk ikke vente.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Gidder du å sende den til meg, jubalong70? [email protected] Jeg sendte deg Conradi.. Hehe.. You've got mail 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Akkurat det lurer jeg også på. For min egen del ville det vært ganske uaktuelt å lagre denslags på mobilen min. Det ville i grunnen være ganske uaktuelt å stikke rasshølet mitt omtrent oppi kameraet også. Men jeg er ikke kjendis. *LOL* Nei, jeg er heller ikke kjendis og har vel derfor heller ikke trang til slikt 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Værsågod. .-) Huff da, jeg får helt avsmak for nysgjerrige folk, men du kan godt få mailadressa mi altså: [email protected] 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 *LOL* Nei, jeg er heller ikke kjendis og har vel derfor heller ikke trang til slikt Det står i kjendismanualen, det. Minst ett bilde med rasshølet nærmest mulig linsa. Det er faktisk en mann som har blitt kjendis på ekstremt rasshølbilde, bare søk etter goatse. Hehe. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg fant bildet selv. Søkte på google, rakk ikke vente.... hvor fant du det på nettet? orker ikke å opprette en egen mailadresse til ære for pikken til kjetil.... ...men er slave av min egen nysgjerrighet... 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 fatter ikke hvor folk har hodet sitt. Jeg kunne aldri hatt intime bilder av meg selv på mobilen. Har mistet mobilen min to ganger. Bare tanken på at det lå bilder av meg selv på nettet..... Da hadde jeg emigrert. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 fatter ikke hvor folk har hodet sitt. Jeg kunne aldri hatt intime bilder av meg selv på mobilen. Har mistet mobilen min to ganger. Bare tanken på at det lå bilder av meg selv på nettet..... Da hadde jeg emigrert. Ikke la dere lure, den er ikke SÅ stor! Så på vinkelen bildene er tatt fra. Og hadde han lagt hånda helt om pikken, ville den ikke virket så gedigen. Tipper den er over normal, men ikke over alle dimensjoner. Tefkes kukk er oppskrytt. Tips: 19 cm. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 eh....amber, kan du sende den til meg og??? [email protected] ??? ;-)) Done :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Huff da, jeg får helt avsmak for nysgjerrige folk, men du kan godt få mailadressa mi altså: [email protected] Done. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Done. :-) Åh fytti katta!! *rødmeX10* 0 Siter
Klara Q Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre* Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre* Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) Hehe, så ut som det var noen andre enn damene han fridde til, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.