Gå til innhold

Kjetil Tefke tar en Conradi!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre*

Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) :D

Jeg begynte også å lure på om han er homofil, men så kjenner jeg ikke noe til fyrenb fra før.

Men flott mage og brystkasse, det har han! (For de som klarte å se at det var noe bak staken, hehe)

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

23

• Gimmick

11

• mariaflyfly

8

• EllaJo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fikk bildene på mail før helgen, og det var ikke småtterier han bød på, nei! *humre*

Ingen som reagerer på måten han poserer på? Det virker ikke som om det er oss damer han "frir til", eller? Man ser jo rett inn dit hvor sola ikke skinner (vel, akkurat her slipper han dagslyset godt til, da..) :D

Jo, den tanken slo meg også!

Skrevet

Med tanke på hvor mange det er av damene her som i en del andre tråder bedyrer at størrelsen ikke betyr noe, er det påfallende med denne enorme interessen med en gang noen vifter med en voksen pikk.

Sikler som Pavlovs hunder.

Skrevet

Jeg begynte også å lure på om han er homofil, men så kjenner jeg ikke noe til fyrenb fra før.

Men flott mage og brystkasse, det har han! (For de som klarte å se at det var noe bak staken, hehe)

Skal noe til å se forbi den, ja! :D

Jeg pratet med noen som kommenterte "det bildet der han hadde på seg t-skjorte". Jeg måtte jo innrømme overfor meg selv at jeg slett ikke hadde lagt merke til noen t-skjorte, og det enda den var knall rød. Hehehe.

Joda, han har en flott kropp. Så smukk, atte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg pratet med noen som kommenterte "det bildet der han hadde på seg t-skjorte". Jeg måtte jo innrømme overfor meg selv at jeg slett ikke hadde lagt merke til noen t-skjorte, og det enda den var knall rød. Hehehe.

Pinlig å innrømme, men nå måtte jeg gå tilbake og sjekke!

Jeg hadde fått med meg at han hadde på tskjorte på det ene bildet, men jeg husket den som blå!

Skrevet

Jeg hadde fått med meg at han hadde på tskjorte på det ene bildet, men jeg husket den som blå!

Hahaha! :D

Skrevet

Med tanke på hvor mange det er av damene her som i en del andre tråder bedyrer at størrelsen ikke betyr noe, er det påfallende med denne enorme interessen med en gang noen vifter med en voksen pikk.

Sikler som Pavlovs hunder.

Pavlovs hunder, lol! Du må være lege!

Jo, det er veldig merkelig at så mange damer sier størrelsen ikke betyr noe. Jeg tror de lyver.

Skrevet

Men du, så du ikke Popstars på tv3 for noen år siden, altså? Realityserie, der talenter kjempet om en plass i popgruppen Cape?

Jeg syntes jo Kjetil var så superskjønn, og var så misunnelig på daværende kjæreste Jannicke Abrahamsen (hun som ble barnestjerne da hun spilte Annie).

Etter at jeg så ham som programleder i Dansefeber, ble jeg bare flau på hans vegne. Og nå, med disse bildene i omløp, synes jeg mest av alt bare synd på hele fyren. *fnis*

Skrevet

Pavlovs hunder, lol! Du må være lege!

Jo, det er veldig merkelig at så mange damer sier størrelsen ikke betyr noe. Jeg tror de lyver.

Såklart de lyver! ;-)

jeg ville ihvertfall ikke ha tatt det som et kompliment hvis jeg var mann og dama mi hadde sagt at størrelsen ikke betyr noe! ;-)

Skrevet

Såklart de lyver! ;-)

jeg ville ihvertfall ikke ha tatt det som et kompliment hvis jeg var mann og dama mi hadde sagt at størrelsen ikke betyr noe! ;-)

Nei, hvis noen sier det, skal jeg svare at jeg ikke synes personlighet betyr noe.

148mm kan sikkert fort være gjenstand for skuffelse for mange.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men du, så du ikke Popstars på tv3 for noen år siden, altså? Realityserie, der talenter kjempet om en plass i popgruppen Cape?

Jeg syntes jo Kjetil var så superskjønn, og var så misunnelig på daværende kjæreste Jannicke Abrahamsen (hun som ble barnestjerne da hun spilte Annie).

Etter at jeg så ham som programleder i Dansefeber, ble jeg bare flau på hans vegne. Og nå, med disse bildene i omløp, synes jeg mest av alt bare synd på hele fyren. *fnis*

Nei, jeg har nok hverken sett på popstars eller på dansefeber.

Jeg har gått litt lei av realityserier. Men akkurat Tefke kunne jeg tenkt meg å sett, litt morsommere når man vet hvem man diskuterer :-)

Skrevet

Rød t-skjorte? Det la ikke jeg merke til heller...

jeg så knapt noe annet enn den enorme staken.

Skrevet

Rød t-skjorte? Det la ikke jeg merke til heller...

jeg så knapt noe annet enn den enorme staken.

Nemlig. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...