Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ille plaget med psoriasis og dette medfører store kostnader. Har søkt om grunnstønad to ganger og fått avslag. Kan det tenkes at jeg dokumenterer dårlig. Hvordan kan jeg dokumentere slik at søknad innvilges for jeg er virkelig ille angrepet av sykdommen

- vitami

Skrevet

Her gjelder det vel å sette opp kremer, salver og annen hudpleie? Jeg ville også satt opp tøy, sengetøy, vaskepulver mm. Du bruker nok vaskemaskinen mer enn normalt, det sliter ut tøyet.

Kanskje du kan få en sydentur også? Hjelper det med solarium?

Skrevet

Du må dokumentere med regninger hvor mye tøy og sengetøy du har kjøpt og så sammenligne det med sifos satser. Så må du ha en god legeattest og selv forklare hvorfor og hvor ofte du må skifte tøy og hvor mye det koster og dokumentere at du bruker mer elektrisitet enn vanlig-

Grunnstønad skal ikke dekke medisiner og slike ting, kun den ekstra slitasjen du har på tøy og sengetøy.

Skrevet

Her gjelder det vel å sette opp kremer, salver og annen hudpleie? Jeg ville også satt opp tøy, sengetøy, vaskepulver mm. Du bruker nok vaskemaskinen mer enn normalt, det sliter ut tøyet.

Kanskje du kan få en sydentur også? Hjelper det med solarium?

ja det hjelper men bare modereat. Ulempen er at jeg på tross av masse smøring blir meget flassete og tørr i huden og det virker inn på psyken det at jeg liksom aldri blir bra. Men så er jeg hardt rammet og. Noen ganger er jeg drittlei og orker ikke smøre meg. Har vært på behandlingsreiser to ganger og da hadde jeg babyhud da jeg kom hjem igjen og følte meg som et nytt menneske. Jrg tror ike dette landet er noe for meg. Kulde og snø fy..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...