Gå til innhold

Lyver du om storken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ungen din noen gang spurt deg åssen barn blir til?

Har du svart ærlig, eller blitt flau og svart unnvikende, evt løyet?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

11

• morsan

7

• laban

3

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg har svart ærlig - men ikke fortalt alle detaljer med en gang.

Eldstemann var ca 6 år da han spurte. Nr to var 5,5 da hun spurte.

Skrevet

Ja.

Har svart ærlig uten å bli flau. Forklart enkelt og greit hva som skjer.

Det enkle er ofte det beste, vet du.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Storken?

LOL, den er helt ut, nå er det gjøken som legger ungene på trappa.

Nå har jo våre barn kommet til oss på en litt spesiell måte, så vi må forklare både om laging av barn og adopsjon. Tar det litt stykkevis og delt etter hvert som gutta spør. Og det er ikke det minste flaut, nei. Eldstemann som går i tredje klasse har nettopp hatt om hvordan barn blir til på skola, ville vært flauere om han kom helt blank på skola og ikke hadde hørt noe hjemme.

Skrevet

De har spurt og fått ærlig svar :) Det med storken har jeg ikke fattet sjøl heller hehe. Hvordan ville du fortalt det om storken da?? *venter spent på eventyr!*

Skrevet

Det er minst 70 år siden folk fortalte ungene om storken :o)

Skrevet

Ja det spørsmålet vil alltid komme.

man svarer som sant er, likeså med mens osv.

Vi bor i ei landbruksbygd, hvorfor skulle vi formere oss annerledes enn dyrene. (må jo ta en forklaring der det brukes inseminør)

Ser ikke helt problemet (hørte ikke noe om storken selv da jeg var barn heller, trodde det mer var en spøk man drar)

Gjest girasol
Skrevet

Herrlighet da... kan vel ikke si at unger kommer med storken når ungene sjøl ser vordende mødre med store mager rundt hver en sving vel...

Skrevet

Min 7 1/2 åring vet hele pakka. Lånte en bok for et drøyt år siden med bilder og tegninger.

Ingen vits i å juge om slike ting. Men faren holdt seg borte:-)

Skrevet

Neei! Unger biter ikke på den der i dag.

Det er enten full forklaring, eller ingen forklaring. Gjelder iallefall mine unger;) Gir seg ikke før alle fakta er kommet på bordet;)

Gjest En stor kattepus
Skrevet

Neei! Unger biter ikke på den der i dag.

Det er enten full forklaring, eller ingen forklaring. Gjelder iallefall mine unger;) Gir seg ikke før alle fakta er kommet på bordet;)

Nei, jeg har aldri løyet om storken.

Skrevet

Jeg har svart veldig ærlig. De vet alt om pappatissen som skal inn i mammatissen, om pappafrø og mammaegg og at det blir til en baby som skal ut av tissen eller magen til mamma. (Har et keisersnittbarn.)

Skrevet

Jeg har svart veldig ærlig. De vet alt om pappatissen som skal inn i mammatissen, om pappafrø og mammaegg og at det blir til en baby som skal ut av tissen eller magen til mamma. (Har et keisersnittbarn.)

Tipper ungene dine er populær i barnehagen! Hi hi ;)

Skrevet

Nei, jeg har svart ærlig - men ikke fortalt alle detaljer med en gang.

Eldstemann var ca 6 år da han spurte. Nr to var 5,5 da hun spurte.

Ærlig men ikke fortalt alt? Hva sa du?

Skrevet

Ja.

Har svart ærlig uten å bli flau. Forklart enkelt og greit hva som skjer.

Det enkle er ofte det beste, vet du.

Ja, hvorfor skal man bli flau overfor en 5-åring, lol!

Skrevet

De har spurt og fått ærlig svar :) Det med storken har jeg ikke fattet sjøl heller hehe. Hvordan ville du fortalt det om storken da?? *venter spent på eventyr!*

Jeg ville nok sagt det rett ut: "Man stapper tissemannen inn i jentetissen", LOL!

Det er vel egentlig ikke så farlig, men det er en mulighet for at ungene vil teste dette ut sjøl i etterkant. Under konfirmasjonen min hadde vi besøk av noen naboer, deriblandt en datter på 6 år, og hun lekte med broren min (7 år) på rommet. Plutselig hører vi jenta brøle fra rommet: "Skal vi pule?", LOL!

Småflaut for mora, ja.

Skrevet

Jeg ville nok sagt det rett ut: "Man stapper tissemannen inn i jentetissen", LOL!

Det er vel egentlig ikke så farlig, men det er en mulighet for at ungene vil teste dette ut sjøl i etterkant. Under konfirmasjonen min hadde vi besøk av noen naboer, deriblandt en datter på 6 år, og hun lekte med broren min (7 år) på rommet. Plutselig hører vi jenta brøle fra rommet: "Skal vi pule?", LOL!

Småflaut for mora, ja.

HEHE, ja de har ikke begrep om hva som sømmer seg å si og ikke si. (åsså midt i selskapet da!hehe, tulla!! )

Gjest Undres litt
Skrevet

Nei, jeg har aldri løyet om storken.

Har du blitt voksen, eller bare lagt på deg?

;)

Skrevet

Min 7 1/2 åring vet hele pakka. Lånte en bok for et drøyt år siden med bilder og tegninger.

Ingen vits i å juge om slike ting. Men faren holdt seg borte:-)

Faren var flau?

Jeg skulle gjerne vært med på det! Dritfett. Kunne kanskje vist ungene litt også, det hadde vel vært et kick?

Og ulovlig er det vel heller ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...