Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Har ungen din noen gang spurt deg åssen barn blir til? Har du svart ærlig, eller blitt flau og svart unnvikende, evt løyet? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei, jeg har svart ærlig - men ikke fortalt alle detaljer med en gang. Eldstemann var ca 6 år da han spurte. Nr to var 5,5 da hun spurte. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja. Har svart ærlig uten å bli flau. Forklart enkelt og greit hva som skjer. Det enkle er ofte det beste, vet du. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Storken? LOL, den er helt ut, nå er det gjøken som legger ungene på trappa. Nå har jo våre barn kommet til oss på en litt spesiell måte, så vi må forklare både om laging av barn og adopsjon. Tar det litt stykkevis og delt etter hvert som gutta spør. Og det er ikke det minste flaut, nei. Eldstemann som går i tredje klasse har nettopp hatt om hvordan barn blir til på skola, ville vært flauere om han kom helt blank på skola og ikke hadde hørt noe hjemme. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 De har spurt og fått ærlig svar Det med storken har jeg ikke fattet sjøl heller hehe. Hvordan ville du fortalt det om storken da?? *venter spent på eventyr!* 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er minst 70 år siden folk fortalte ungene om storken ) 0 Siter
alwaysme Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja det spørsmålet vil alltid komme. man svarer som sant er, likeså med mens osv. Vi bor i ei landbruksbygd, hvorfor skulle vi formere oss annerledes enn dyrene. (må jo ta en forklaring der det brukes inseminør) Ser ikke helt problemet (hørte ikke noe om storken selv da jeg var barn heller, trodde det mer var en spøk man drar) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Herrlighet da... kan vel ikke si at unger kommer med storken når ungene sjøl ser vordende mødre med store mager rundt hver en sving vel... 0 Siter
Speak Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Min 7 1/2 åring vet hele pakka. Lånte en bok for et drøyt år siden med bilder og tegninger. Ingen vits i å juge om slike ting. Men faren holdt seg borte:-) 0 Siter
tula Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Neei! Unger biter ikke på den der i dag. Det er enten full forklaring, eller ingen forklaring. Gjelder iallefall mine unger;) Gir seg ikke før alle fakta er kommet på bordet;) 0 Siter
Gjest En stor kattepus Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Neei! Unger biter ikke på den der i dag. Det er enten full forklaring, eller ingen forklaring. Gjelder iallefall mine unger;) Gir seg ikke før alle fakta er kommet på bordet;) Nei, jeg har aldri løyet om storken. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har svart veldig ærlig. De vet alt om pappatissen som skal inn i mammatissen, om pappafrø og mammaegg og at det blir til en baby som skal ut av tissen eller magen til mamma. (Har et keisersnittbarn.) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har svart veldig ærlig. De vet alt om pappatissen som skal inn i mammatissen, om pappafrø og mammaegg og at det blir til en baby som skal ut av tissen eller magen til mamma. (Har et keisersnittbarn.) Tipper ungene dine er populær i barnehagen! Hi hi 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei, jeg har svart ærlig - men ikke fortalt alle detaljer med en gang. Eldstemann var ca 6 år da han spurte. Nr to var 5,5 da hun spurte. Ærlig men ikke fortalt alt? Hva sa du? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja. Har svart ærlig uten å bli flau. Forklart enkelt og greit hva som skjer. Det enkle er ofte det beste, vet du. Ja, hvorfor skal man bli flau overfor en 5-åring, lol! 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 De har spurt og fått ærlig svar Det med storken har jeg ikke fattet sjøl heller hehe. Hvordan ville du fortalt det om storken da?? *venter spent på eventyr!* Jeg ville nok sagt det rett ut: "Man stapper tissemannen inn i jentetissen", LOL! Det er vel egentlig ikke så farlig, men det er en mulighet for at ungene vil teste dette ut sjøl i etterkant. Under konfirmasjonen min hadde vi besøk av noen naboer, deriblandt en datter på 6 år, og hun lekte med broren min (7 år) på rommet. Plutselig hører vi jenta brøle fra rommet: "Skal vi pule?", LOL! Småflaut for mora, ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ville nok sagt det rett ut: "Man stapper tissemannen inn i jentetissen", LOL! Det er vel egentlig ikke så farlig, men det er en mulighet for at ungene vil teste dette ut sjøl i etterkant. Under konfirmasjonen min hadde vi besøk av noen naboer, deriblandt en datter på 6 år, og hun lekte med broren min (7 år) på rommet. Plutselig hører vi jenta brøle fra rommet: "Skal vi pule?", LOL! Småflaut for mora, ja. HEHE, ja de har ikke begrep om hva som sømmer seg å si og ikke si. (åsså midt i selskapet da!hehe, tulla!! ) 0 Siter
Gjest Undres litt Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Nei, jeg har aldri løyet om storken. Har du blitt voksen, eller bare lagt på deg? 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Min 7 1/2 åring vet hele pakka. Lånte en bok for et drøyt år siden med bilder og tegninger. Ingen vits i å juge om slike ting. Men faren holdt seg borte:-) Faren var flau? Jeg skulle gjerne vært med på det! Dritfett. Kunne kanskje vist ungene litt også, det hadde vel vært et kick? Og ulovlig er det vel heller ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.