Gå til innhold

Lyver du om storken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det er mykje meir risiko når barnet kjem ut ved ein operasjon!(keisarsnitt) "

Trolig. Men når man først kommer vel bevart ut av operasjonen, sparer man seg mye hodeverk.

Trolig. Men når man først kommer vel bevart ut av operasjonen, sparer man seg mye hodeverk.

Får du vondt i hovudet når du skal føde trur du?????

Er ikkje der det gjer vondt!!

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

11

• morsan

7

• laban

3

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er mest sunt for eit friskt barn å bli fødd den normale veien.

Gir ein betre start for barnet.

"Det er mest sunt for eit friskt barn å bli fødd den normale veien. Gir ein betre start for barnet."

Pga at det får presset fostervannet ut av lungene?

Jaja, tar det ikke så tungt. Husker det ikke uansett.

Skrevet

Det var da leit. Men jeg håper fostervannet er ute av lungene nå. Kondisen er i hvert fall på vei opp.

Placeboeffekten har jeg forresten tro på. Tror du du blir smartere, blir du det.

Det er noe med at å koordinere fingre, øyne, ører, pust etc og å konsentrere seg om å lage musikk gjør at man presterer bedre i andre oppgaver også.

-og man kan ikke bruke seg selv og sitt eventuelle fostervann som eksempel for å argumentere om at keisersnitt er best.

Kanskje det hadde vært lurt å lære seg å spille et instrument allikevel? ;-)

Skrevet

"Det er mest sunt for eit friskt barn å bli fødd den normale veien. Gir ein betre start for barnet."

Pga at det får presset fostervannet ut av lungene?

Jaja, tar det ikke så tungt. Husker det ikke uansett.

Er tydeleg at du ikkje har fulgt mykje med i det du sikkert har lært om foster og spedbarn... Dei andre er enige med det eg seier her inne.

At det er best for eit friskt barn å bli fødd på den naturlige måten...

Skrevet

Får du vondt i hovudet når du skal føde trur du?????

Er ikkje der det gjer vondt!!

"Får du vondt i hovudet når du skal føde trur du????? Er ikkje der det gjer vondt!!"

Jeg tenker på for babyen!

Skrevet

"Får du vondt i hovudet når du skal føde trur du????? Er ikkje der det gjer vondt!!"

Jeg tenker på for babyen!

babyen har ikkje vondt i hovudet. Hovudet på eit spedbarn er mjukt og tøyeleg!

Ungane er skapt på den måten at dei skal komme ut der, å på den måten...

Skrevet

Det er noe med at å koordinere fingre, øyne, ører, pust etc og å konsentrere seg om å lage musikk gjør at man presterer bedre i andre oppgaver også.

-og man kan ikke bruke seg selv og sitt eventuelle fostervann som eksempel for å argumentere om at keisersnitt er best.

Kanskje det hadde vært lurt å lære seg å spille et instrument allikevel? ;-)

LOL, ja, skulle ønske jeg kunne spille et instrument.

Jeg er visst egentlig ganske musikalsk av meg, og faren min spurte om jeg ville ha et piano da jeg var 7 år, men jeg takket nei pga at da vile jeg få mindre plass til donald-pocketene på rommet.

Skrevet

babyen har ikkje vondt i hovudet. Hovudet på eit spedbarn er mjukt og tøyeleg!

Ungane er skapt på den måten at dei skal komme ut der, å på den måten...

Det var da enda godt. Naturen er smart.

Skrevet

LOL, ja, skulle ønske jeg kunne spille et instrument.

Jeg er visst egentlig ganske musikalsk av meg, og faren min spurte om jeg ville ha et piano da jeg var 7 år, men jeg takket nei pga at da vile jeg få mindre plass til donald-pocketene på rommet.

Man _spør_ ikke en liten unge om h*n vil spille, man bare gjør det ;-)

"Nå skal vi spille piano, kom igjen!" - og så drar vi...

Skrevet

Det var da enda godt. Naturen er smart.

Men keisersnitt er ein kjempe fin måte å berge små babyer som er sjuke eller kan komme til å bli det om dei blir inne i livmora lengre :-)

Skrevet

Man _spør_ ikke en liten unge om h*n vil spille, man bare gjør det ;-)

"Nå skal vi spille piano, kom igjen!" - og så drar vi...

Det de skulle gjort, ja.

Men jeg er fornøyd med IQen min selv uten å kunne spille piano. To av de tre beste i klassen på videregående spilte piano, men jeg slo begge i både matte og fysikk.

Skrevet

Jeg svarer ærlig, men sier nødvendigvis ikke _alt_.

For de aller minste kan det være nok å si at en baby kan bli laget av at mammaen og pappaen koser sammen.

Senere vil de gjerne lure på hvordan det er mulig, og da er en litt mer utførlig utgreiing på sin plass;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Åsså storken da...!

Hva er flaut med hvordan barn blir til?

Selvfølgelig er jeg ærlig, noe annet ville være patetisk....

Skrevet

Men keisersnitt er ein kjempe fin måte å berge små babyer som er sjuke eller kan komme til å bli det om dei blir inne i livmora lengre :-)

Jeg ble tatt fordi mora mi var for trang.

Skrevet

Jeg svarer ærlig, men sier nødvendigvis ikke _alt_.

For de aller minste kan det være nok å si at en baby kan bli laget av at mammaen og pappaen koser sammen.

Senere vil de gjerne lure på hvordan det er mulig, og da er en litt mer utførlig utgreiing på sin plass;-)

Hva er forresten "pule" på tegnspråk?

Jeg fant en video-ordbok på nettet. Kanskje du er hu dama som viser mange av ordene?

Skrevet

Åsså storken da...!

Hva er flaut med hvordan barn blir til?

Selvfølgelig er jeg ærlig, noe annet ville være patetisk....

Litt flaut å innrømme at man gjør noe så ekkelt som å stikke pikken inn i sprekken på en dame.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har svart ærlig, men uten å gå i detalj.Detaljene får komme senere;o)

Skrevet

Hva er forresten "pule" på tegnspråk?

Jeg fant en video-ordbok på nettet. Kanskje du er hu dama som viser mange av ordene?

Hehe, jeg er ikke den dama, nei ;-)

"Pule" kan vises med det tegnet også alle hørende bruker: Forme en O med venstre hånd og pekefinger på høyre hånd ut og inn i O'en ;-)

"Sex" vises ved å "ta tak i" halsen under haka og dra hånden nedover. Æsj, den var vrien å forklare gitt....

hidi, the scorpion
Skrevet

Litt flaut å innrømme at man gjør noe så ekkelt som å stikke pikken inn i sprekken på en dame.

Finnes andre ord å bruke, da!

Bruker ikke slike ord om jeg diskuterer sex med voksne engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...