Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er singel her på DOL? alle prater om mann,sambo og barn.. blir litt misunnelig jeg;-) har ikke funnet "the one" ennå...

hidi, the scorpion
Skrevet

Er singel, jeg, men har tre barn! Vært singel i snart tre år... Trives faktisk med det!

Skrevet

Jeg har vært singel de siste 8 årene men jeg har tre unger da men kun en boende hjemme. De andre er voksne og bor for seg selv.

Skrevet

Jeg er singel! Men har 3 barn! Singeltilværelsen er ikke så ille som jeg hadde fryktet. Har bare vært singel i 5 mnd.

Gjest Nope...... vil ikke
Skrevet

Du kan få min *sarkastisk latter*

Har akkurat vært og sett på en leilighet som passer bra til snuppa og meg. Da er gubben ledig på markedet.

Skrevet

Jeg er også singel og barnløs. Man får innimellom følelsen av at man er den eneste som er det på DOL, ja.. :-)

Gjest single også
Skrevet

Nei mange av oss er single, men noen av oss har barn.

Skrevet

Jeg er i alle fall gift med barn. Men jeg tror nok det er flere som er single her, altså.

Skrevet

Har bodd "alene" med 3 barn i over 6 år, dvs minsta kom i den perioden.

Klarer meg fint, men gleder meg til den dagen jeg finner ut hvem jeg skal dele gledene med :-) Dvs har funnet en veldig god kandidat, men det er tiiiiidlig fase ennå, tør ikke å tro noe.

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170784314' post='3513724]

Jeg er singel :)

hæ?

Var det ikke hot love for litt siden da? Han kjekke? Hva skjedde?

Skrevet

hæ?

Var det ikke hot love for litt siden da? Han kjekke? Hva skjedde?

Vi er ikke sammen.. Bare dating på gang :)

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170796303' post='3514272]

Vi er ikke sammen.. Bare dating på gang :)

Åh, nuvel :)

Skrevet

Gresset er aldri grønnere på den andre siden :) Say no more :)

Ganske så ofte tar jeg meg selv i å LENGTE tilbake til den tiden jeg var alene.. sukk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...